Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΟΡΙΝΟΥ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ - ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Σήμερα Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021 μ.Χ.

  • Ορμώμενος από επίθεση μιας κυρίας σε επιχειρηματία του Νομού Πιερίας, έχω να πω τα εξής.
  • Επιθέσεις, δίχως αποδείξεις, είναι αναπνοή δίχως οξυγόνο.
  • Κι επειδή χρησιμοποίησαν κάποιοι την αφεντομουτζουνάρα μου, λέω το εξής.
  • Παιδιά, ηρεμίστε και χαλαρώστε.
  • Τα καλύτερα έρχονται.
  • Θα περάσει κι αυτό.
  • Κι ύστερα;
  • Έφυγε για τη γειτονιά των Αγγέλων ο Απόστολος Δημητρίου ο φίλος.
  • Πρώην Δήμαρχος Κορινού.
  • Και ξέρετε γιατί;
  • Τον ζήλεψε ο χάρος και μας τον άρπαξε. Ό,τι άλλο εκ του περισσού και για να στεναχωρεί τους οικείους του.
  • Κι επειδή εγώ ξέρω να λέω μόνο αλήθειες, τι σημασία έχει τώρα το "εμβολιασμένος" ή "ανεμβολίαστος", όταν φεύγει μια ζωή;
  • Ή τα "αν" και τα "αν θα";;;
  • ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΟΡΙΝΟΥ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ - ΤΑ ΑΛΛΑ ...ΑΛΛΟΥ!
  • Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχούλα του και καλό του Παράδεισο.
  • Στους οικείους, να ζούνε με υγεία για να τον θυμούνται.
  • Φεύγω απ' αυτό και πάω στον Δήμο Κατερίνης.
  • Πάω Κουκοδήμο...
  • Κώστα σε στηρίζω απόλυτα, σε ότι αφορά τα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΑΣ...
  • Διώξε κι άλλους μεροκαματάκιδες του 20άρικου από γύρω για να γίνει ο Πιερικός μου, ξανά μεγάλος.
  • Αμήν.
Δημήτριος ΠΑΝ. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος