Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Σ. Σακοράφα: Το ασφαλιστικό ν/σ καταστρέφει τις ζωές μας

Νέες σκληρές δηλώσεις για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο έκανε η ανεξάρτητη, πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Σοφία Σακοράφα.
Μιλώντας στο ρ/σ «Στο Κόκκινο» χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «ανήθικο και σκληρό», υποστηρίζοντας πως «καταστρέφει τις ζωές των γονιών μας, τις δικές μας και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας».
Αν και τόνισε πως «είναι ΠΑΣΟΚ», επισήμανε πως η κυβέρνηση έχει παρεκκλίνει τις αρχές του κόμματος: «Ο λαός μας έδωσε την εμπιστοσύνη του και εμείς τον διαψεύσαμε. Άλλο ήταν το πρόγραμμα με το οποίο μας ψήφισαν. Πίσω από τους αριθμούς που καλούμαστε να μειώσουμε, υπάρχουν άνθρωποι. Οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το φάσμα της κατάθλιψης. Δεν θα σωθεί τελικά ο λαός αλλά όσοι απομυζούν τη χώρα».
Ερωτηθείσα σχετικά με δημοσιεύματα που τη φέρουν να συνεργάζεται με την Αριστερά στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου, ούτε τα επιβεβαίωσε ούτε τα διέψευσε, σημειώοντας: «Ό,τι με αφορά το ανακοινώνω εγώ. Προέρχομαι από την Αριστερά. Οι φιλίες μου, οι γνωριμίες μου, ο κόσμος μου βρίσκονται στο χώρο της Αριστεράς. Δεν μπορώ να πω εγώ τι θα γίνει, αν θα δημιουργηθεί νέο κόμμα κτλ. Η κοινωνία θα επιβάλει το οτιδήποτε. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές, οι πολίτες να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους».