Cayenne, που καινούργια πωλούταν αντί 150.000 ευρώ, τώρα από δεύτερο χέρι τιμάται 40.000 ευρώ, ενώ ανάλογα με την παλαιότητα του μοντέλου μπορεί αν τη βρει και κάτω από 15.000 ευρώ.
Είναι μερικά μόνο από τα παραδείγματα άλλοτε πανάκριβων Ι.Χ. που φτάνουν στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και αποτελούν σημεία των καιρών της κρίσης.
Όπως αναφέρει η Δημοκρατία, τα ακριβό αυτοκίνητο αποτελεί πλέον «βαρίδι» για τον Έλληνα, που το ξεφορτώνεται για να γλιτώσει το κόστος κυκλοφορίας και συντήρησής του, αλλά και τη φορολογική επιβάρυνση.
Οι νέοι αγοραστές των μεταχειρισμένων πολυτελών αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη προέρχονται κυρίως από Γερμανία, Γεωργία και Αζερμπαϊτζάν.