Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ...ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΧΤΑΡΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Κι ο παπάς είναι άνθρωπος;;; Ή μήπως όχι;;;;

Από μπαράκι σε μπαράκι ο Ιερέας της Ρητίνης ;;;;;;

Αυτή η δημόσια διαμαρτυρία μου έχει σκοπό κάνει γνωστό σε όλους τους αναγνώστες το τι μου συνέβη με τους Αρχιερείς του Νομού μας, τον πρώην Μητροπολίτη κ.κ. Αγαθόνικο και τον νυν Μητροπολίτη κ.κ. Γεώργιο


Συγκεκριμένα, ως ένας ορθόδοξος άνθρωπος, πίστευα πως έπρεπε να κάνω γνωστές τις απαράδεκτες πράξεις και την απαράδεκτη τακτική του ιερέα μας και την κακήν του συμπεριφορά προς τον πιστό λαό της Ρητίνης. Όμως κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να ζητήσει σε απολογία τον ιερέα μας για....
τις αμέτρητες σατανικές πράξεις του. Κι όχι μόνο αυτό. Τις έγγραφες διαμαρτυρίες μου, δεν δέχτηκαν στη Γραμματεία της Μητρόπολης να τις πρωτοκολλήσουν. Μάλιστα μου είπαν πως δεν έχουν αρμοδιότητα για να ασχοληθούν με το πρόβλημα.

Αυτή την αδιαφορία των δικών μας Μητροπολιτών μας για τις σατανικές πράξεις του ιερέα μόνο Μουσουλμάνοι Αρχιερείς θα την έδειχναν και θα χαίρονταν διότι θέλουν το κακό της Χριστιανοσύνης και ίσως και τον βραβεύσαν κιόλας.

Με μεγάλη πικρία, αγανάκτηση και απελπισία για αυτή την συμπεριφορά υποχρεώνομαι να κάνω δημόσια αυτή την διαμαρτυρία. Θα ήθελα ο κάθε αναγνώστης να καλοδιαβάσει με προσοχή και ας με κρίνει είτε καλώς που διαμαρτύρομαι δημόσια κατά του Μητροπολίτη είτε διαμαρτύρομαι λάθος. 


Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Ανοιχτή Επιστολή Διαμαρτυρίας του Κουκουλιάτα Στέφανου προς τους  αντιπροσώπους της Μητρόπολης Κίτρους Κατερίνης και Πλαταμώνα


Σεβασμιότατε,

Θα σας απασχολήσω για άλλη μια φορά με το θέμα που με απασχολεί εδώ και 20 χρόνια με τον Ιερέα της Ρητίνης τον Παπανικολάου Νικόλαο.
Με μεγάλο σεβασμό στο πρόσωπό σας, στο Αξίωμα του Αρχιερέα που κατέχετε στην Πιερία, θέλω να διαβάσετε αυτή την τελευταία μου επιστολή με περισσότερη προσοχή σε σχέση με προηγούμενες επιστολές.
Είμαι πάρα πολύ πικραμένος για την αδιαφορία που δείξατε στο πρόσωπό μου εσείς, αλλά και οι εκπρόσωποι της Μητρόπολης, και δεν πήρατε καμιά απόφαση και κανένα μέτρο για τα λάθη και την απαράδεκτη τακτική του Ιερέα μας. Γι αυτό, ως απλός χριστιανός, νιώθω απροστάτευτος και απελπισμένος και αναρωτιέμαι: Χρειαζόμαστε και τέτοιους Παπάδες οι οποίοι επιδίδονται σε σατανικές πράξεις σε σχέση με τα Χριστιανικά μας ήθη; Τι παράδειγμα αποτελούν, αυτές οι πράξεις, για τους νέους μας στη Ρητίνη; 

Μήπως πιστέψατε ή σας πληροφόρησαν, Σεβασμιότατε, ότι εγώ είμαι ένας κακός άνθρωπος, ότι μισώ και θέλω να κάνω ζημιά στο Ιερέα του χωριού; Δεν είναι έτσι, αλλά ο Ιερέας έχει το μίσος για μένα κι αυτό το έδειξε μετά από μια περίοδο ηρεμίας 10 ετών μεταξύ μας, και φάνηκε στην περίπτωση που αρνήθηκε να με διορίσει Επίτροπο στην εκκλησία, λέγοντας μάλιστα δημόσια πως όσο είναι αυτός παπάς εγώ δεν θα γίνω επίτροπος. Αυτό με πείραξε και ήταν η αφορμή που αναγκάστηκα να σας γνωστοποιήσω την πράξη του αυτή και όλα τα άλλα λάθη του.
Σας πληροφορώ πως όχι μόνο δεν επιθυμώ να κάνω κακό στο Ιερέα, αλλά αυτό που θέλω κυρίως είναι να προστατεύσω τους συμπατριώτες μου για να μην τους παρασύρει ο Ιερέας μας και τους κάνει άπιστους.
Από τις σατανικές πράξεις του Ιερέα θέλω ιδιαίτερα να προστατεύσω τους νέους που δυστυχώς έχουν συνηθίσει να μην εκκλησιάζονται. Τους αρέσει πιο πολύ η ζωή που κάνουν ξενυχτώντας στις καφετέριες και τα μπαράκια μαζί με τον Παπα-Νικόλα.

Σεβασμιότατε,
Μην αδιαφορήσετε και σ αυτή την ύστατη επιστολή – διαμαρτυρία μου θεωρώντας με έναν  άσχετο και άνευ σημασίας άνθρωπο που σας κάνει γνωστά τα λάθη του Ιερέα της Ρητίνης. Αν έτσι σας πληροφόρησαν, πολύ κακώς! Ανήκω στην πρώτη κατηγορία των καλών ανθρώπων  του χωριού. Είμαι ένας αληθινός ορθόδοξος χριστιανός, εκκλησιάζομαι πολύ συχνά και έχω άριστη σχέση με τους συγχωριανούς μου.
Αγαπώ τους συγχωριανούς μου, πιο πολύ κι απ τον εαυτό μου, φροντίζω το κατά δύναμιν να προσφέρω χέρι βοηθείας στους αδύναμους συνανθρώπους. Οι συγχωριανοί μου μ’ έχουν ιδιαίτερη εκτίμηση γι αυτό και με τίμησαν με την ψήφο τους και μ έχουν αναδείξει 16 χρόνια στην Κοινότητα Ρητίνης ως πρόεδρο και ως Κοινοτικό Σύμβουλο. Όπως επίσης πρόεδρο του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Καστανωτών  για 16 συνολικά χρόνια, αλλά και στον Μορφωτικό κι Αθλητικό Σύλλογο, ενώ έχω προσφέρει στο Δημοτικό Σχολείο ως πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής και σε πολλές άλλες δραστηριότητες στο χωριό πρόσφερα πάντα με δυναμική και με άριστα αποτελέσματα. Με την δραστηριότητά μου, με τις πολλές ατομικές μου θυσίες, τις δυναμικές μου παρεμβάσεις όπου χρειάστηκε και την προσφορά μου στα κοινά, έδωσα κίνητρα ανάπτυξης στο χωριό που άλλαξαν τον τρόπο ζωής των συγχωριανών μου προς το καλύτερο. Δεν θα ανεχτώ, να με θεωρείτε έναν άσχετο άνθρωπο της Ρητίνης.

Γνωρίζω, πολύ καλά το δικό σας Αξίωμα Σεβασμιότατε, εκτιμώ πάρα πολύ που κατέχετε το Αξίωμα του Αρχιερέα στην Πιερία. Αυτό το Αξίωμα δε σας το χάρισε κανένας αλλά το κατακτήσατε και σας κατοχυρώθηκε με τη δική σας δύναμη, το έργο σας, τις γνώσεις σας. Εγώ που υστερώ σε γνώσεις και χάρη από εσάς, χίλιες φορές,  ίσως δεν έχω το δικαίωμα να παραπονεθώ οτι δεν με δικαιώσατε. 
Όμως δεν μπορεί κανένας να με εμποδίσει να παραπονεθώ για την αδιαφορία που δείξατε για το πρόβλημα που με απασχολεί εδώ και 20 χρόνια με τον απαράδεκτο βίο και την πολιτεία του Ιερέα της Ρητίνης.
Είμαι μάλιστα δυσαρεστημένος και παραπονούμενος και από τους εκπροσώπους της Μητρόπολης όσο ήταν Μητροπολίτης ο Σεβασμιότατος κ. κ. Αγαθόνικος κι αυτό συνεχίζεται και σήμερα.
Τελικά είναι λάθος δικό μου, Σεβασιότατε,  που σας έκανα γνωστά τα λάθη του Ιερέα μας με βάση τους Ιερούς Κανόνες; Εγώ με βάση αυτούς του Κανόνες θεωρώ πως ο Παπα - Νικόλας με τις πράξεις και την τακτική του έχει υποπέσει σε πολλές παραβάσεις. Εκτός κι αν υπάρχουν δύο θρησκευτικοί κανόνες. Άλλοι για τους Ιερείς και άλλοι για τους απλούς χριστιανούς.

Σεβασμιότατε,
Η πικρία μου είναι μεγάλη για την αντιμετώπιση και την αδιαφορία που είχα κι από εσάς και τον προηγούμενο Μητροπολίτη στο πρόβλημά που σας γνωστοποίησα. Θέλω να σας ρωτήσω: Εγώ ο απλός χριστιανός δεν έχω το δικαίωμα να έχω μια απάντηση σε ότι σας καταγγέλλω; Με πολύ σεβασμό σας κάνω μια θερμή παράκληση. 
Δώστε μου μια γραπτή και θετική απάντηση για να μπορέσω να απευθυνθώ όπου χρειαστεί ώστε να ξεριζώσω τις κακές ρίζες που απλώθηκαν με τις πράξεις του Παπα – Νικόλα στο χωριό και να πάρει τέλος αυτό το θέμα.
Ζητώ μια γραπτή απάντηση άμεσα αφού ήδη πέρασαν 8 μήνες από την πρώτη επιστολή – αίτημα που σας κατέθεσα στην Μητρόπολη.
Τώρα, Σεβασμιότατε, ζητώ αυτή την γραπτή απάντηση άμεσα σε 8-10 μέρες και αν σας είναι εύκολο  διαθέστε μου λίγα λεπτά για να σας ενημερώσω προφορικά για την όλη υπόθεση.
Αν υπάρξει και πάλι αδιαφορία και δεν έχω απάντηση τότε θα αναγκαστώ από μεγάλη πικρία, αυτή την επιστολή να την κοινοποιήσω στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Να διαβαστούν απ όλους και να κριθώ απ όλους αν έχω δίκιο ή άδικο που διαμαρτύρομαι στους Αρχιερείς.

Σεβασμιότατε,
Με ιδιαίτερο παράπονο και πίκρα στέκομαι στα λόγια που άκουσα από εσάς: «Να μην ασχοληθώ με τον Ιερέα, διότι σε λίγα χρόνια θα πάρει σύνταξη». Σας πληροφορώ ότι ο Ιερέας εξ αιτίας της φιλαργυρίας του δεν θα αποχωρήσει από την εκκλησία διότι τη θεωρεί αμπέλι κι όχι Οίκο του Θεού. Διότι η φιλαργυρία του είναι αμέτρητη. Έφτασε να εισπράξει και από τους νεκρούς μας απ τον καθένα 50 ευρώ. Ακόμη και απ αυτούς που έφυγαν απ τη ζωή εδώ και 100 χρόνια. Γι αυτό εγώ δεν μπορώ να αφήσω τον Ιερέα της Ρητίνης να κάνει ότι θέλει. Όπως προστάτεψα το χωριό και δεν επέτρεψα να κάνουν ζημία έτσι και τώρα δε θα αφήσω τον Ιερέα να κάνει κακό στη θρησκεία μας και τους συγχωριανούς μου. Ούτε θα πάψω να ζητώ δικαίωση, αφού θεωρώ πως είμαι αδικημένος από την αδιαφορία της Μητρόπολης στις καταγγελίες μου. Θεωρήσατε τα λάθη του Παπα – Νικόλα ανύπαρκτα ή πταίσματα και έτσι ουσιαστικά τον επιβραβεύσατε αφού προτιμήσατε να τον προστατέψετε, για το καλό ίσως της εκκλησίας, και να αδικήσετε έναν απλό λαϊκό άνθρωπο. Έτσι γίνεται και με τους οικολόγους οι οποίοι προστατεύουν το λύκο και αφήνουν απροστάτευτα τα πρόβατα. Αφού είναι προστατευμένος από εσάς ο Ιερέας μας θα συνεχίσει εντατικότερα το έργο του. Κι εδώ υπάρχει μια παροιμία που λέει: «Ο λύκος μόνο το μαλλί αλλάζει δυο φορές το χρόνο. Αυτός λύκος ήταν, λύκος μένει». Έτσι και ο δικός μας ιερέας κατόρθωσε να χειροτονηθεί φορώντας αποκριάτικη μάσκα, φόρεσε τα  μαύρα ράσα, το μυαλό του όμως παρέμεινε όπως των λαϊκών παραβατών και απείθαρχων ανθρώπων.
 Αν θεωρείτε ότι είναι καλός αιματοδότης για τους φτωχούς και δεν τον ελέγχετε αυτό είναι λάθος διότι αιματοδότες είναι οι καλοί άνθρωποι και καλοί χριστιανοί της Ρητίνης. Ο Παπανίκος, απλά έχει βρει πολλούς τρόπους να εισπράττει παρά πολλά χαράτσια το χρόνο από το υστέρημά της κάθε γριούλας του χωριού.
Απορία δική μου και των συγχωριανών μου είναι πως δεν σας ενοχλούν καθόλου τα λάθη του Ιερέα μας. Δηλαδή αν εγώ έβοσκα πρόβατα και αντιλαμβανόμουνα ότι ο σκύλος μου τρώει τα πρόβατα, δεν θα τον έδενα να γλιτώσω τα υπόλοιπα;
Αν επίσης έβλεπα μια φωτιά στον Όλυμπο και τηλεφωνούσα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, αυτή δε θα έτρεχε να σβήσει τη φωτιά;    
Πιστεύω πως ο κτηνοτρόφος θα έδενε το σκύλο για να γλυτώσει τα υπόλοιπα πρόβατα, αλλά και η Πυροσβεστική θα έτρεχε άμεσα να σβήσει τη φωτιά και να γλυτώσει το δάσος.
Εσείς όμως, Σεβασμιότατε, δεν παίρνετε άμεσα μέτρα για να γλιτώσετε την ορθοδοξία μας από τις κακές πράξεις του Ιερέα της Ρητίνης. Θεωρήσατε όλες τις διαμαρτυρίες ψεύτικες για τα λάθη και τις κακές πράξεις του Ιερέα μας. Γι αυτό θα φροντίσω να τις ξαναγράψω να τις ξαναεξετάσετε  πιο καλά κι αν τυχόν χρειαστεί, να τις δημοσιεύσω ώστε να μάθει όλος ο κόσμος και να κρίνει:

Ξεκινώντας την περιγραφή των παραπτωμάτων του Ιερέα μας, η πρώτη απαράδεκτη πράξη του είναι η ασέβεια του στο ράσο και η ψευδής κατάθεση του στο ευαγγέλιο.
Συγκεκριμένα ο Παπα- Νικόλας ορκίστηκε στο Ιερό Ευαγγέλιο και κατέθεσε ψευδώς προκειμένου να αθωώσει κατηγορουμένους σε δικαστήριο. Το Δικαστήριο σεβάστηκε το ράσο και τους αθώωσε. Οι κατηγορούμενοι είχαν κατασπαταλήσει πάρα πολλά χρήματα (εκατομμύρια δραχμές) σε βάρος του Συνεταιρισμού του χωριού μας. Στην ίδια υπόθεση, από τα ψεύδη του Ιερέα  έχασα κι εγώ 300.000 δραχμές. Εγώ ως πρόεδρος του Συνεταιρισμού, εκπροσωπώντας το χωριό, θεώρησα υποχρέωσή μου να καταγγείλω την πράξη του αυτή στον τότε Μητροπολίτη κ.κ. Αγαθόνικο, όμως υπήρξε αδιαφορία στη σοβαρή αυτή καταγγελία.
Αφού ο Μητροπολίτης δεν πήρε θέση, ο Ιερέας πήρε θάρρος και επιδόθηκε σε πολλές άνομες πράξεις και κυρίως στράφηκε εναντίον μου με μίσος και συνεχή η προσπάθεια μέχρι σήμερα να με μειώσει ως προσωπικότητα δημόσια.

Όμως ο ιερέας δεν στάθηκε μόνο σε μένα:
1. Είναι παρά πολύ αιμοβόρος και μεταχειρίζεται το εκκλησίασμα απρεπώς και χωρίς σεβασμό.  

2. Είναι ατομιστής αλλά κάνει και εξαιρέσεις

3. Είναι υπερβολικά φιλάργυρος

4. Είναι υπερβολικά πλεονέκτης και έτσι κατόρθωσε να τριπλασιάσει τα κτήματά του χωρίς ντροπή και φόβο Θεού. Έκανε αυθαίρετη κατάληψη σε έκταση που ανήκει στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής και την φύτεψε ελιές.

5. Είναι αδύνατο, λόγω της φιλαργυρίας, ο Ιερέας της Ρητίνης να κάνει προσευχή για τη φτωχιά γριούλα χωρίς να έχει εισπράξει προκαταβολικά το αντίτιμο.

6. Πως μπορώ να θεωρηθώ λάθος όταν βλέπω το Ιερέα να συχνάζει πολλές φορές σε καφετέριες και μπαράκια μέχρι το πρωί και βρέθηκε εν κραιπάλη πολλές φορές. Αποτέλεσμα αυτού και λόγω μέθης, την πρώτη μέρα των Χριστουγέννων χτύπησε την καμπάνα τα μεσάνυχτα. Ο κόσμος ταράχτηκε φοβούμενος μήπως έγινε κάτι κακό στο χωριό.

7. Σε άλλη περίπτωση ο Παπανίκος ήταν μεθυσμένος και προσπαθούσε να πάει από το ένα μπαράκι στο άλλο. Αλλά ο φουκαράς έπεσε και έσπασε τα μούτρα και απουσίαζε ένα μήνα από την εκκλησία.

8. Πως μπορεί ένας Ιερέας να ανταποκριθεί στην Θεία Λειτουργία και να μεταδώσει τον Θείο Λόγο όταν επιστρέφει απ τα μπαράκια το πρωί απ ευθείας στην εκκλησία;
9. Έκανε την εκκλησία Χριστιανικό Παντοπωλείο έχοντας αιματοδότες τις φτωχές γριούλες.
10. Σε άλλη περίπτωση ξεκίνησε τελετή κηδείας χωρίς το πετραχήλι και αργότερα το θυμήθηκε και το φόρεσε.

10. Ένα πολύ δυσάρεστο κι απαξιωτικό περιστατικό και μεγάλη ντροπή και ασέβεια για τον Ιερέα, που συζητιέται ευρέως, είναι που  έδωσε να φορέσει το ράσο και το καλυμμαύκι σε ένα καθυστερημένο παιδί και οι παρευρισκόμενοι διασκέδαζαν με το θέαμα. Η γνώμη μου είναι ότι αφού ο Παπανίκος δεν σέβεται το ράσο και το πετραχήλι καλά είναι να του βγάλετε το ράσο και να του πάρετε το πετραχήλι και να του κρεμάσετε στο λαιμό ένα τσουβάλι πέτρες. Έτσι ίσως καταλάβει πόση αξία έχει το ράσο και το πετραχήλι.

11. Ο Παπανίκος αδικαιολόγητα δεν πήγαινε σε κηδείες από φτωχές οικογένειες και υποχρέωνε το βοηθό του να κάνει την κηδεία ενώ ο ίδιος καθόταν στην καφετέρια, Βέβαια επειδή είναι αρκετά έξυπνος φρόντισε να παραβρίσκεται στο τρισάγιο.

12. Υπάρχουν υπόνοιες πως ιδιοποιήθηκε χρήματα από δωρεές αφού ποτέ δεν τα απέδωσε όπως στην περίπτωση δωρεάς (2.500 ευρώ) ιδιώτη για το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία, αλλά και χρήματα από δίσκο που πέρασε στο εκκλησίασμα, ειδικά για το χρέος της του Προφήτη Ηλία, αλλά ποτέ δεν δόθηκαν. 

13. Απαράδεκτη η πράξη του να ενοικιάζει απευθείας, χωρίς δημοπρασία, τα 100 στρέμματα χωραφιών του μοναστηριού του Αγίου Γεωργίου

14. Απαράδεκτη η πράξη του να παραχωρήσει από την σύνδεση της ΔΕΗ του μοναστηριού του Αγίου Γεωργίου σε κτηνοτροφική μονάδα ηλεκτρικό ρεύμα, Με τη αντίτιμο; Γιατί σήμερα υπάρχει χρέος σ αυτή τη σύνδεση; Ποιος θα πληρώσει τη δαπάνη;  

15. Ζητά για το άνοιγμα εκκλησίας 50 ευρώ. Σε κάποια περίπτωση μάλιστα πήρε δυό φορές το ποσό και όταν έγινε αντιληπτό για να προλάβει τις διαμαρτυρίες πήγε νύχτα στο σπίτι της γριούλας να το δώσει πίσω. Λόγω του σκοταδιού η γριούλα μόλις είδε φουριόζο τον  μαυροφορεμένο παπά να την φωνάζει μέσα στη νύχτα, τρόμαξε και λιποθύμησε. Κι ο Παπανίκος  στη συνέχεια προσπαθούσε να τη συνεφέρει.

Τάχα όμως όλα αυτά Σεβασμιότατε θα τα θεωρήσετε πταίσματα και δεν θα κληθεί να απολογηθεί;
Σύμφωνα με εγκύκλιο της εκκλησίας Σεβασμιότατε, μας συμβουλεύετε, ως ορθόδοξοι χριστιανοί να μην παραπλανηθούμε από τους Ιεχωβάδες και αλλάξουμε πίστη
Σεβασμιότατε, ως κάτοικοι της Ρητίνης δεν φοβόμαστε κανέναν και κανείς δεν μπορεί να μας αλλάξει θρησκεία. Διατηρήσαμε την ορθοδοξία αλλά έχουμε αίμα και ελαττώματα σαν του Αθανάσιου Διάκου. Αυτός που πραγματικά είναι επικίνδυνος για την ορθοδοξία είναι ο ιερέας της Ρητίνη.

Σεβασμιότατε,
Με όλα τα παραπάνω, για άλλη μια φορά απευθύνομαι με σεβασμό σε σας και σας κάνω παράκληση, μ ενδιαφέρει πάρα πολύ, να μου δώσετε μια απάντηση και να είναι θετική. Κι αν δυνατόν, θα ήταν πιστεύω πολύ θετικό να με καλέσετε και να διαθέσετε λίγο απ το χρόνο σας για να μ ακούσετε για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Έτσι κι εγώ ένας απλός χριστιανός θα νιώσω πως δικαιώνομαι από ένα πρόβλημα που με βασανίζει 20 χρόνια τώρα.

                                                                                            Κατερίνη 25 Αυγούστου 2014
                                                                                                             Ο Αιτών
                                                                                                 Κουκουλιάτας Στέφανος
                                                                                                  Κάτοικος Ρητίνης Πιερίας
                                                                                                


Υ.Γ.

Απ ότι γνωρίζω, οι Σοφοί έγραψαν: «Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει» και η ώρα που βεβαιώθηκε!


Και με όλα αυτά που με κάνουν, με την περιφρόνηση και την αδιαφορία που έδειξαν οι Αρχιερείς, δε θα τα καταφέρουν να με διώξουν από την εκκλησία του Χριστού! Ήμουν, είμαι και θα είμαι Ορθόδοξος Χριστιανός! 

http://katerinipress.blogspot.gr/