Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Δε μαλώνω ρε με τον φίλο μου τον Τάκαρο τον Λεμονόπουλο, γιατί σαν τον Ζήκο δεν ....μαλώνω - χα χα χα χα

Κάποιοι περίεργοι, για να μην τους πω καργιόλιδες, πήγαν να φυτιλιάσουν τον φίλο μου Τάκη Λεμονόπουλο, για το ωραίο μου χιουμοριστικό κειμενάκι περί ...κωλοτούμπας κλπ κλπ του φίλου μου και να μας κάνουν να μαλώσουμε! Πως δηλαδή τον χτυπάω κλπ κλπ
Εκείνος ξέρει τι λέω....
Κι είναι μια ιστορία, που αφορά εμένα κι εκείνον.
Εμείς έχουμε τρελή σχέση με το χιούμορ ρε κύριοι μαλάκες.
Κι ο Τάκαρος κι εγώ....
Τώρα ας σας πω γιατί του έκανα χιούμορ γράφοντας τον πως έκανε κωλοτούμπα, για να καταλάβετε πως είστε περίεργοι για να μη σας πω καργίολιδες ξανά!
Ο ΤΑΚΗΣ Ο ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΟΣ μου ΦΩΝΑΖΕ διαρκώς πως δεν θέλει αξιώματα. Ήτοι Αντιδημαρχίες και Προεδρεία και πως ήθελε να είναι απλός στρατιώτης στο πλευρό του ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ που τον στηρίζει με ...χίλια! Και μαγκιά του.
Όμως, εγώ τον είδα ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ και ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ στον τελευταίο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ του Σάββα και κυρ Σάββα και Αφέντη Τσουτσουλομύτη κι έπαθα πλάκα....
Όπως και πολλοί άλλοι φίλοι, σαν και μένα....
Και έτσι του έκανα πλάκα...
Δεν του τη χώνω ρε καργιόλιδες.... χα χα χα
Του κάνω πλάκαααααααα
Κι επειδή μίλησα μαζί του στο τηλέφωνο και μου έδωσε το ΟΚ να σας γράψω αυτά που σας γράφω σήμερα, να πω και πως όπως μου είπε να τονίσω πως ο Σάββας και κυρ Σάββας "ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕ" για το καλό του Δήμου και του αγώνα τους.
Μαγκιά του δεν είναι αυτό;;;;
χα χα χα
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ.....
ΕΣΑΣ;;;;