Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΕΣΥ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΔΗΣΟ ΤΟΥ - ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΛΑΖΙΟΥΣ ΤΟ ΚΙΔΗΛΗΤ... Ή ΑΛΛΙΩΣ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ...ΛΗΣΤΩΝ ΤΡΟΪΚΑΝΩΝ!

Γεια σου ρε Σαμαρά της Πολιτικής Άνοιξης....
Όλο μικρύνει η ψαλίδα και μικρύνει η ψαλίδα....
χα χα χα
Εγώ από όταν εσύ φώναζες για κάτω του 3%, εγώ έλεγα το διπλό, δηλαδή πάνω από 6. Τώρα κάποιοι δικοί σου δημοσκόποι, αναγκάζονται και μιλούν πλέον για 5% και βάλε....
χα χα χα
Η ψαλίδα μίκρυνε για σένα και να τελειώνουμε με σένα.
Πάρε τα λαμόγια σου και ουστ.
Πάρε και την Τρόικα σου την κάτω και την ΤΡΟΪΚΑ της Πιερίας και τους κουμπάρους σου και ΟΥΣΤ, να πάτε να κάνετε ξανά το κόμμα σας την ΠΟΛΑΝ...
Αρκετά μας ταλαιπώρησες ρε.
ΕΣΥ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΔΗΣΟ ΤΟΥ - ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΛΑΖΙΟΥΣ ΤΟ ΚΙΔΗΛΗΤ... Ή ΑΛΛΙΩΣ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ...ΛΗΣΤΩΝ ΤΡΟΪΚΑΝΩΝ!
Άντε με τα λαμόγια σου.
Και το δυνατό 4Χ4 της Πιερίας να πάει στα σκατά.
Κι επειδή κάποιοι γαλάζιοι, θα με αντιγράψουν και θα στείλουν αυτό μου το κείμενο στην Αθήνα. Για τον συνονώματο του μιλώ της Πιερίας, απλά να γράψω κι αυτό, για να το διαβάζει πακέτο.
Αντώνη της Αθήνας κι Αντώνη της Πιερίας, σε έχω γραμμένο στα παπάρια μου. Εκεί που σε είχα γραμμένο από παλιά....
Και, από Δευτέρα να κρυφτείς και πάλι στο λαγούμι σου, εκεί που ήσουν και μετά την προδοσία σου στον ευεργέτη σου τον Μητσοτάκη.... Επί δεκαετίες....
Κι εσύ κι οι Κουμπάροι σου και οι Τροϊκανοί της Πιερίας....
Στα λαγούμια σας ρεεεεεεεεεεεεεε

ker@ilidis