Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Μια ταμπελίτσα "ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" σαν όπως ο "φουκαράς" ο Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ εκεί στο Λιτόχωρο;;;; Έλεος ρε...



  • Κάποτε, όταν ήμουν κάτω από 20 χρόνων, είδα μια παρόμοια ταμπέλα....
  • Έγραφε WELCOME IN MAKEDONIJA....
  • Κι ήταν σχεδόν 10 μέτρα.... Τεράστια....
  • Κι ήταν μέσα στην τότε ...Γιουγκοσλαβία.
  • Και τότε είχα πάθει πλάκα.
  • Ρε τι είδαν τα τσακίρικα καταγάλανα ματάκια μου, σκέφτηκα.
  • Κι όμως.
  • Εγώ που μέχρι τότε, νομίζω πως ήταν 1982 ή 1983, νόμιζα πως ήμουν Μακεδόνας από την Κατερίνη, είχα πάθει πλάκα, που έβρισκα την πατρίδα μου, μέχρις εκεί....
  • Απίστευτο;;;;
  • Και τώρα;;;
  • Έ ρε γλέντια....
  • Μια μικρή ταμπέλα έβαλε, εν έτη 2016 ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, και αυτό μου θύμισε εκείνο το εικονάκι της ψυχής μου.
  • Ταμπελίτσα τώρα έβαλε ο Κώστας ο Δημόπουλος μπαίνοντας από Θεσσαλία για Μακεδονία κι εκείνοι τότε έβαλαν μια ΤΑΜΠΕΛΑΡΑ 10 μέτρα που έγραφε WELCOME IN MAKEDONIJIA!!!
  • Κώστα μου, από τη μια καλά έκανες, όμως από την άλλη, ή θα έπρεπε να το κάνουν κάποιοι άλλοι, μπαίνοντας από τα Σκόπια για εδώ, ή να έκανες έναν γίγαντα ....ταμπέλο!!!
  • Ξέρεις τι μου θυμίζει η ταμπέλα σου;
  • Τον "φουκαρά' τον Μ. Αλέξανδρο του Καρατζαφέρη εκεί στο Ίδρυμα Μεγάλου Αλεξάνδρου, στο Λιτόχωρο.
  • Έναν μικρό Μ. Αλέξανδρο....
  • Κι οι Σκόπιοι έκαναν έναν ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΓΙΓΑΝΤΑ στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥΣ...
  • Ρε πλάκα μου κάνετε;;;;
  • ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ, ΚΑΝΤΕ ΤΟ....
  • Γράψε σαν όπως ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ τότε ή σαν όπως στο ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ με τεράστιες πέτρες στον λόφο του Κάστρου του ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ "WELCOME IN MAKEDONIA" να τους φύγει όλους η ....klania!!!!
  • χα χα χα
  • Αν είναι να κάνεις ....κάνε!
  • Αλλιώς άστο...


#kerailidis