Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

ΨΩΝΙΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ Γ@Μ#$W ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ.... ΡΕ ΟΥΣΤ


Έ, ναι ρε σεις....
Είναι φίλοι μας και μας αγαπάνε.
Αυτό το θέμα είναι καρατσεκαρισμένο.
Να το ξέρετε.
Οι φίλοι μας οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ που μας αγαπάνε απίστευτα. Που τους στέλνουμε τα καλά μας τα λεφτουδάκια κι αυτοί μας τα επιστρέφουν σε καλό διπλά και τρίδιπλα...
Χα χα χα...
Ανέκδοτο....
Που εμείς πάμε και ψωνίζουμε από εκεί και τους κάνουμε μάγκες.
Δεν πάμε να ψωνίσουμε από το μίνι μάρκετ της γειτονιάς γιατί λέει είναι ακριβό....
Γιατί δεν ψωνίζουμε από το μπακάλικο της γειτονιάς επειδή είναι ακριβό.
Γιατί δεν ψωνίζουμε από το μανάβικο της γειτονιάς επειδή είναι ακριβό.
Πόσο μαλάκες είμαστε ρε πούστη μου;
Έλεος.
Ξεχνάμε πως ο κυρ Λευτέρης ο μανάβης αν πάρει από μένα τα λεφτά με τα πιο ακριβά, θα έρθει να ψωνίσει μπλουζάκι από το μικρό ρουχάδικο μου. Κι εγώ θα πληρώσω με αυτά το φροντιστήριο της κόρης μου κι ο φροντιστηριάς θα πάει απέναντι να κουρευτεί....
Και το δικό μου χρήμα θα μείνει εδώ γύρω σε μας.
Όμως αν ψωνίσεις από τους φίλους μας τους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, την άλλη μέρα το πρωί θα τα πάρει τα λεφτά ο κουριεράς σε σακκούλα και θα τα στείλει απ΄ ευθείας στην καριόλα την Μέρκελ....
Και όλοι εμείς στον ...άσσο!
Ρε ουστ....
ΨΩΝΙΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ Γ@Μ#$W ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ.... ΡΕ ΟΥΣΤ

ker@ilidis