Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ....

Ψάχνοντας καλύτερη Κατερίνη, βρήκα πως η τότε Κατερίνη, είναι απείρως καλύτερη αυτή του τώρα, τη δήθεν σύγχρονη....
Και δεν μου λέτε ρε αδέρφια;
Τελικά Κουκοδήμο ψηφίζουμε;
Νομίζω πως σήμερα, λέμε ναι....
Κι απ' την άλλη; Τι θα κάνουμε με τον Σάββα και κυρ Σάββα κι αφέντη τσουτσουλομύτη;
Θα παίξουμε μπάλα για εκείνον;
Νομίζω πως και για εκείνον θα παίξουμε μπάλα. Όμως...
Ο ένας από τους δυο, θα παίξει τελικό. Ή μήπως και οι δύο;
Εγώ λέω, για σήμερα ναι.
Για αύριο, θα δούμε....
χα χα χα
Ναι, συνωστισμός στην προκυμαία αδέρφια.
Όλοι θέλουν τις φίρμες. Κι εγώ επίσης. Εσύ;;;;
χα χα χα
Θα μου πεις όχι. Όμως πρόσεχε. Θα δεις κάτι άλλο κι ύστερα θα κρίνεις.
Και να ξέρετε, πως στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό αδέρφια μου καλά.

ker@ilidis