Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Κρούσματα, θάνατοι. Θάνατοι κρούσματα κι η Πιερία πρώτη και βουρ για το ..."χρυσό" - ακούει κανείς;;;

Αντιγράφω από σάιτ ενημέρωσης....

<<Οι Νομοί, περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους πληθυσμού είναι οι εξής:

Πιερία,

Δράμα,

Κιλκίς,

Πέλλα,

Ξάνθη,

Ημαθία,

Θεσσαλονίκη,

Λάρισα

Φλώρινα>>.

Ωραία... Τι ωραία δηλαδή;

Κι ύστερα; Είδατε κανέναν από τους πολιτικούς της Πιερίας να λέει κάτι γι' αυτό; Να κάνει μήπως κάτι είδατε; Κι ύστερα; Είδατε Βουλευτές, Δημάρχους, Ναυάρχους, Ανθυποστρατηγούς ή υποδεκανείς να λένε κάτι; Να μας λένε κάτι;;;

Θα μου πεις - όλοι πάντα μούτοι ήταν. Τώρα θα μιλήσουν, που έχουν και τον Πω  πω πο πο τους βρεμένο;;;

Πριτς που θα μιλήσουν.

Κρούσματα, θάνατοι. Θάνατοι κρούσματα κι η Πιερία πρώτη και βουρ για το ...χρυσό - ακούει κανείς;;;

Θα μας πει κανείς τι παίζει με την Πιερία;

Μήπως ζω στην Πιερία, εγώ, τα παιδιά μου, οι φίλοι, οι συγγενείς και φίλοι μου και πρέπει να ξέρω τι παίζει;

Πληρώνω ρε σεις. Πείτε μου τι παίζει... Πληρώνω και σε χρήμα και σε ...ζωή! Δεν αξίζω να ξέρω; Μιλήστε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε


Δημήτριος Π. Κεραηλίδης

Συγγραφέας