Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

ΜΙΚΡΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ, ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ;

Ο λόγος σήμερα για τον Αντιδήμαρχο του τόπου μας.
Για τον μικρό Αντιδήμαρχο του τόπου μας.
Μιλώ βέβαια για την Μπανανία Ολύμπου....
Κι επειδή ο μικρούλης αυτός Αντιδήμαρχος και Μίστερ ...Υπογράφω, συνεχίζει κι εκτίθεται.
Τον ρώτησαν γιατί έχασε πριν λίγο καιρό φράγκα για τον Δήμο του.
Θα τον ρωτούσα κι εγώ όμως...
Όμως όχι, δεν θα το κάνω. Θα το κάνω αύριο. Ή μεθαύριο...
Σήμερα θα τον ρωτήσω...
Γιατί άρχισε να φιλοσοφεί και να αγαπά το φιλοσοφείν και το σκέπτεσθαι...
Άρα;
Έχω απορία.
ΜΙΚΡΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ, ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ;
Εκείνος που πουλάει τον κουμπάρο κι "αδερφό" του;
Εκείνος που πουλάει τον μέντορα του;
Εκείνος που πουλάει τον ευεργέτη του, πώς λέγεται μικρέ Αντιδήμαρχε της Μπανανίας Ολύμπου;
Αν μου πεις πως λέγεται αχάριστος, θα σου πω πως μέσα είσαι.
Αν μου πεις πως λέγεται κακός φίλος, θα σου πω πως μέσα είσαι.
Αν μου πεις πως λέγεται άχρηστος, θα σου πως πως μέσα είσαι.
Όμως, δεν το λέω, γιατί δεν είμαι σίγουρος.
Εσύ επειδή ξέρεις, θέλω να μου απαντήσεις.
Ξέρεις που θα με βρεις.
ΥΓ: Κι επειδή ξέρω πως μαζεύεις τα κείμενα μου, και πως έχεις ράμματα για τη γούνα μου, να σου πω, πως πριν εσένα, κι άλλοι πρώην Αντιδήμαρχοι μάζευαν κείμενα κι είχαν ράμματα για την γούνα μου. Και ξέρεις που είναι τώρα; Εκεί που θα πας κι εσύ όταν τελειώσεις σύντομα. Στα σκουπίδια... Εγώ θα είμαι εδώ, γιατί το όνομα μου είναι Δημήτριος Π. Κεραηλίδης.
Κι εγώ είμαι αυτόφωτος - ενώ εσύ ετερόφωτος και παιδί της μαμάς, δηλαδή μαμόθρευτο.!
ΥΓ2: Μικρός Αντιδήμαρχος - όχι σε αξία, μα σε ότι αφορά την ηλικία σου.
ΥΓ3: Εννοείται πως όλα σε αυτό το κείμενο προέρχονται από την φαντασία του συγγραφέως, κάθε ομοιότητα με κάποιους εκεί έξω είναι τυχαία και κατά ...λάθος.
ΥΓ 4: Άσχετο - Κατάλαβες μικρέ βλάκα;;;;;;

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος