Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

Ο ΣΑΚΗΣ ΤΖΗΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ...

Ο Σάκης ο Τζήμας είναι φίλος μου.
Τελεία και παύλα.
Ό,τι κι ότι να μου πείτε εγώ τον αγαπάω.
Κι ύστερα;
Κι ο Κώστας Κουκοδήμος είναι φίλος μου.
Κι ο Σάκης βέβαια, αδερφός.
Μεγαλώσαμε μαζί.
Έζησα καλά από τον Σάκη κι όποιος δέχεται το καλό από κάπου και δεν το αναγνωρίζει, αν μη τι άλλο είναι αχάριστος.
Και για τον Κώστα ότι και να μου πουν οι όψιμοι φίλοι του, δεν δίνω σημασία.
Γιατί απλά εγώ ξέρω. Τον ξέρω.
Ξέρω και τον Σάκη, που είναι φίλος μα και τον Κώστα.
Κι αν γράφω κριτικές ή κριτική, αυτό εξηγείται.
Πώς;
Να - η κυρά Μαρουλά η μάνα μου, μου έλεγε πάντα, Δημήτρη, αυτός που σε κάνει να κλαις, μόνο αυτός σε αγαπάει.
Και γύρω στον Κώστα, τώρα, οι όψιμοι φίλοι του λόγω του αξιώματος, που επιδιώκουν συμφέρον;
Θα την κάνουν, μόλις πέσει κι αυτός, σαν όπως τον Αμοιρίδη, Χιονίδη, Τερζόπουλο και τόσους άλλους.
Και θα πάνε κατά τον επόμενο....
Κι ύστερα - που ήσασταν εσείς όλοι όταν ήμασταν κοντά του λίγοι και καλοί (στον Κούκο εννοώ) όταν τον κρατήσαμε ΠΡΩΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ; Μήπως ήσασταν στους αντιπάλους του τότε, και μας πετούσατε πέτρες εμάς τους λίγους και πιστούς;
Όμως ο Κώστας ξέρει.
Κι ο Σάκης επίσης.
Ο ΣΑΚΗΣ ΤΣΗΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ...
Τέλος κι αμήν.

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος