Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

ΣΗΜΕΡΑ 27 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021 - ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ, ΕΝΤΑΥΘΑ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
  • Από σήμερα, θα ζήσουμε διαφορετικού είδους επικοινωνία εσείς κι εγώ...
  • Ας το κάνω από τώρα αυτό το βήμα του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ,  PIERIA-GR πιο προσωπικό;
  • Ναι, αυτό θα κάνω.
  • Κάθε μέρα από δω θα ζείτε τις ανησυχίες μου.
  • ΠΑΜΕ;;;;
  • ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ... ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΩ. ΕΣΕΝΑ;;; ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΥ, ΓΙΑΤΙ ΖΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΙΣΧΥ, ΔΙΧΩΣ ΙΣΧΥ.
  • Η σήψη σε όλο της το μεγαλείο.
  • Κι εσείς, μα κι εγώ και όλοι μας, μια παρέα, που διστυχώς, δεν τα πάει καλά.
  • ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΟΥ... ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΩ. ΕΣΕΝΑ;;;
  • Υποσχέσεις - υποσχέσεις - υποσχέσεις κι ...ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.
  • Κι ο καθένας κοιτά τον πω πωπώ του.
  • ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΕΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ - ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΩΣΤΑ ΡΕΧΑ;
  • Οι επιχειρήσεις το ίδιο - τι λες καλέ μου φίλε Ηλία Χατζηχριστοδούλου;
  • Τι θα γίνει αν ανοίξουν τα μαγαζιά; Μανούλες θα κλάψουν.
  • Κι εγώ μαζί.
  • Κι εσύ επίσης.
  • Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ -ΩΧ, Ο ΚΩΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ;
  • Πω πω, αμάν ρε φίλε... Άντε να δούμε τι θα γράψει η ιστορία.
  • Ευτυχώς που εκεί, δυο γυναίκες δίπλα του, πάνε με 1000....
  • Η ΛΟΥ το φιλαράκι μου και η ΛΙΑΝΑ...
  • Κι ο άλλος Δήμαρχος;;; Ο Γιώργος μωρέ ο ΝΤΑΝΤΑΜΗΣ. Κι αυτός καλά πάει...
  • ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ - ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ - ΦΙΛΟΚΩΣΤΑΣ - ΜΟΡΦΑΚΙΔΗΣ - ΤΣΟΥΚΑΝΗΣ. - ΜΠΟΥΣΝΑΚΗΣ..
  • Οι αντί του Κούκου.... ΑΝΤΙΧΙΟΝΙΔΙΚΟΙ, ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ...
  • ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ - ΙΤΣΙΟΥ - ΠΑΠΑΖΙΩΓΑ - ΒΑΪΝΑ - ΤΣΟΥΚΑΝΗ - ΜΠΟΥΣΝΑΚΗ - ΜΠΑΤΑΛΑ...
  • Και των άλλων παιδιών - Παυλίδη, Κυραϊλίδη, Ντόντη, Καρυπίδη, Αναστασιάδη...
  • Κι εγώ συνεχίζω να ελπίζω, πως θα ζήσω καλύτερη Κατερίνη...
  • Άφησα τους άλλους δυο Δημάρχους για το τέλος.
  • ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ - ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΕΙ, ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΠΙΕΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ.
  • Τον άλλον στον Βορρά πώς τον είπαμε;;; Τον ξέχασα... Πώς λένε τον Δήμαρχο Πύδνας Κολινδρού; Έχει Δήμαρχο εκεί;;;; χα χα χα
  • ΠΑΙΖΕΙ ΚΙ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ - ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ Α' ΕΘΝΙΚΗ.
  • Ξέχασα - για τους Βουλευτές θέλετε σχόλιο, έτσι;;;;
  • ΦΩΝΤΑΣ ΜΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ, ΠΡΩΤΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ - ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΑΝΗ, ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΤΡΙΤΟΣ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ.
  • Τι; Πάμε σε εκλογές; Έ, άντε πες εσύ τη νέα σειρά, των ΔΥΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΓΟΥΝ στις επικείμενες εκλογές...
  • Έ, ρε γλέντια....
  • Τέλος - ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ...
  • Τι, θες σχόλιο; Όχι σήμερα, σε άλλη σελίδα του ημερολογίου μου...
  • ΆΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ...
  • Για πάντα δικός σας Δημήτριος Π. Κεραηλίδης.
ker@ilidis