Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΚΗ ΤΣΑΛΕ - ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, ΤΟΥ ΤΕΒΕ, ΤΩΝ ...ΚΑΦΕΝΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΣΟΥ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Σήμερα, 2 τ' Απρίλη, σωτήριου έτους 2021, ημέρα ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΕΝΤΑΥΘΑ.

  • Θέλω πολύ να στου πω πολλά.
  • Όμως, δε μ' αφήνει η ηθική των ημερών και εξηγούμαι...
  • ΛΟΥ καλή μου - ας είναι ελαφρύ το χώμα που σκεπάζει τον αγαπημένο μας ΣΑΚΗ ΤΣΑΛΟ... Ας έχει καλό Παράδεισο. Κι άκου κι αυτό κορίτσι μου...
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΑΛΟΥ: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ - ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΜΕ... ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
  • Ο Σάκης ο καλός μας του ποδοσφαίρου, του ΤΕΒΕ, των καφέ της εποχής του - της οικογένειας του.
  • Θυμάμαι ένα βράδυ στου ΝΙΚΟΛΑ στην ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ - φίλε, μου είπε, έρχεται η κόρη μου απ' τη Θεσσαλονίκη, σπούδασε ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ είναι η ΚΑΤΕΡΙΝΑ μου. Να την προσέχεις στον χώρο σας. Δεν είναι όλα ΑΓΙΑ...
  • Ούτε κι εγώ ΣΑΚΗ μου του είπα. Κι ύστερα η ΛΟΥ έγινε φίλη μου... Είναι φίλη μου...
  • Δεν ξέρω αν την πρόσεξα όσο έπρεπε. Δεν ξέρω αν ήμουν φίλος της όσο έπρεπε. Όμως ξέρω πως Σάκη μου έφερες στον κόσμο ένα καλό πλάσμα κι αυτό δεν αλλάζει.
  • Αυτά.
  • Πάω παρακάτω, εκεί στα Νότια - Άγιο Σπυρίδωνα.
  • Μαζέυτηκαν στελέχη της περιοχής του Δήμου Δίου Ολύμπου και λέει στρίμωξαν τον ΚΩΣΤΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ, τον πρώην κάτι εκεί στα νότια, να ξανακατέβει...
  • Κι άλλο ρε παιδιά να κατέβει;;;; Πόσο πιο χαμηλά;;; Έπεσε και έριξε μαζί και τον Δήμο, 10άδες χρόνια πίσω.
  • Άκου - κι εκείνος τους έκανε τον δύσκολο γιατί λέει, κουράστηκε. Έ, όχι ρε φίλε. Από τι κουράστηκες;;; Απ' το κατσιό;;; Που θα έλεγε η θεία μου η Ανάστα... Έλεος...
  • Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται... Ά ρε Κωστάκη, που δεν κατάλαβες ακόμα ποιοι σε γέννησαν και σε τι τόπο...
  • Έρχομαι τώρα κέντρο - ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ αναλαμβάνει ρόλο... Όχι, δεν μαρτυράω, γιατί θα με μαλώσει ο αρχηγός της παιδικής χαράς.... 
  • Το παιδί της μαμάς και του μπαμπά της ομάδας του Κουκοδήμου, στεναχωρήθηκε, γιατί λέει δεν πήρε το πόστο που έπρεπε. Κι εγώ;;; Τι να κάνω εγώ ρε συ; Ας πληρώσει η μαμά σου κι ο μπαμπάς σου. Πάλι ο Δήμαρχος θα πληρώσει;
  • Γιώργο Νταντάμη, αν δε με μιλήσεις, δε θα σε ξαναμιλήσω - για πάντα φίλος σου "Δημήτριος Παναγιώτου Κεραηλίδης". Μη φοβάσαι. Δε θα σε μαλώσω γιατί υπσσχέθηκες σε μένα πως ο ΟΤΕ θα έκλεινε τις τρύπες που άνοιξε σε όλη την Κατερίνη και δεν τις έκλεισε, ενώ έπρεπε τις ζημίες να τις μπαλώσει. Αν μη τι άλλο...
  • Γιώργο μου πάμε για καφέ; Εγώ, εσύ ο Δήμαρχος κι ο Δήμαρχος Β'...
  • Ο Σάκης Τσήμας βοηθάει τον ΠΙΕΡΙΚΟ - Αλήθεια ή ψέματα;;;
  • Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΗΜΑΣ, Ο ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΩΝ ΕΝΣΤΟΛΩΝ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ - ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ;;;
  • Ο Παναγιώτης ο Τριανταφυλλίδης εκεί, στα νέα του πόστα, αυτά που δε χτυπάει πλέον, νομίζω πως είναι πιο χρήσιμος από ποτέ - γιατί προσφέρει.... Αλήθεια ή ψέμα;
  • Η Σοφία η Μαυρίδου, έχει δίπλα της το πιο πιστό στέλεχος της Πιερίας και γι' αυτό ίσως να παίζει τόσο δυνατά μπάλα...
  • ΚΟΥΙΖ: ΠΟΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ "ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ";
  • Δημήτριος Ρουκάς - αστέρι και φίλος.....
  • Φίλος όλων στην Πιερία.
  • Τώρα, θέλω και ζητώ να με αγαπάτε...
  • ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΣΥΝ ΘΕΩ ΠΟΡΕΙΑ.
Ker@ilidis