Τρίτη 31 Μαΐου 2022

"ΕΦΥΓΕ" Η ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΙΤΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ...


Δίχως δικά μου λόγια τα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ συγγενών για την απώλεια της αγαπημένης τους Ευγενίας....

<<Έφυγες με τιμή αξιοπρέπεια Και αρχοντιά όπως σου άξιζε τόσο ξαφνικά. Άφησες πίσω μία υπέροχη οικογένεια,το σύζυγό σου, τις δύο κορές σου , την εγγονούλα σου που τόσο πολύ σε λάτρευαν, Δεν θα... σε ξεχάσουμε ποτέ Καλό παράδεισο στη γειτονιά των αγγέλων. Ευχαριστώ θερμά όλους εσάς για τα ειλικρινή Συλλυπητήρια με τα μηνύματά σας και όλους εσάς που συμπαρασταθήκατε στη δύσκολη αυτή στιγμή της ζωής μας>>.

Κώστας Κίτσας - σύζυγος Ευγενίας

<<Βασίλισσα της καρδιάς μου..ψυχούλα μου..ομορφιά μου.. 
Έφυγες με τιμή, αξιοπρέπεια, αρχοντιά όπως άξιζε σε μια ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ σαν κ εσένα!
Σας ευχαριστώ όλους που μας συμπαρασταθήκατε στη πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μας.
Μανούλα Μου🤍
Καλό παράδεισο>> 

Πάνω από αυτή τη φωτογραφία η Μαρία Κίτσα - κόρη Ευγενίας και του Κώστα, έγραψε τα ανωτέρω όμορφα λόγια - Αιωνία της η μνήμη Μαρία...

Καλό Παράδεισο Κώστα μου φίλε κι αδερφέ του "αδερφού" Τάσου, που μετά τον χαμό του αδερφού σου, ήρθε κι άλλο χτύπημα της μοίρας.
Καλό κουράγιο και απλά Συλλυπητήρια...

Ker@ilidis