Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΒΑΡΝΑΒΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ


Για εσάς που λέτε πως σωστά πράττει ο Αρχιμανδρίτης Βαρνάβας κι έχει κλειστή την Θεία Ανάληψη, τον πρώτο Ιερό Ναό της Πιερίας (Καθεδρικός) να απαντήσω.
Να πω όμως...
Να σας πω τι μου λέτε και τι γράφετε.
Πως καλά κάνει και έχει κλειστό τον Ιερό Ναό, καθ' ότι εκεί κινδυνεύει να μπουν Γύφτοι ή Πρεζάκια και να κάνουν ζημίες. Ή να μπουν οι κακοί που κλέβουν. Ή...
Κάτι τέτοια, να σας πω το εξής.
Οι Ναοί έγιναν για να στεγάζουν ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ. Και ειδικά τους παραβατικούς.
Τα πρεζάκια, τους ανήμπορους, τους κλέφτες και λωποδύτες. Τους αρρώστους δηλαδή...
Και μη μου πείτε πως οι ναρκομανείς δεν είναι άρρωστοι;
Ή οι Γύφτοι ή...
Τέλος πάντων...
Δεύτερον.
Δεν χτίστηκαν τόσο μεγάλοι ναοί για να μπαίνουμε μέσα μια φορά τη βδομάδα και για λίγες ώρες μόνον.
Έγιναν για να προσεύχομαι όποτε πονάω ή θέλω.
Επίσης.
Ο Άγιος Αχίλλειος είναι ανοιχτός στη Λάρισα;
Ο Άγιος Δημήτριος της Θεσσαλονίκης;
ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ...
Εκεί δεν έχει "Γύφτους", πρεζάκια, ή κλέφτες;;;
Κι εγώ τον αγαπώ τον Αρχιμανδρίτη τον Βαρνάβα για 1000 λόγους, όμως σε αυτό το θέμα νομίζω πως κάνει λάθος και να δείτε θα με ακούσει.
Επίσης τον αγαπώ γιατί είναι Τουρκόφωνος και Πόντιος και Σκληρό κεφάλι σαν εμένα.
χα χα χα
Πάτερ μου Βαρνάβα τις ευλογίες σου.
Αυτά.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

Ker@ilidis