Κυριακή 5 Ιουνίου 2022

ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΗΝ - ΘΈ ΜΟΥ ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ, ΠΟΥ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ


Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας

Θέ μου τι Ελλάδα μας άφησαν;
Θέ μου, γιατί τέτοια Ελλάδα μας έδωσαν οι γονείς κι ύστερα εμείς στα παιδιά μας, ώ τι Ελλάδα δίδουμε;
Θέ μου τι κι αν Ελλάδα δε μας δώσαν, εμείς τη φτιάχνουμε και μόνοι...
Γελιούνται όσοι...
όσοι νομίζουν πως έτσι τελειώνει μια Ελλάδα.
Πως έτσι τελειώνουν οι Έλληνες.
Φοίνιξ το πουλί του Έλληνα, που αναγεννιέται από τις στάχτες, απλά γιατί αυτό θα πει ΕΛΛΑΔΑ.
Κι ύστερα;
Γαλάζιο και λευκό.
Το λευκό της αγνότητας και της ψυχής - της καλή ψυχής.
Το γαλάζιο τ' ουρανού, της θάλασσας και των ματιών....
Μάτια που τα ζεις στα μέσα τους, βουτάς στα βάθη του ωκεανού τους κι ύστερα, να τι θα πει Ελλάδα.
Ελλάς - Έλλην - Θε μου τι Ελλάδα μας άφησαν, που ξανά προς τη δόξα τραβά...
Ζήτω η Ελλάς...

Ker@ilidis