Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΥΡΑΪΛΙΔΟΥ: "ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ (ΓΕΩΡΓΙΑ) ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ"

ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΣ

Έφυγε για το μεγάλο ταξίδι η δική μας ΓΕΩΡΓΙΑ - η πάλαι ποτέ αγαπημένη του ξαδέρφου μου που μας άφησε χρόνους του Γιώργου Κυραϊλίδη.
Τα λόγια της κόρης της Αφροδίτης, μας ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ...


<<Μανούλα μου ξεκουράσου τωρα..νιώθω ότι σήμερα κόπηκε ο ομφάλιος λώρος που μας έδενε Σε έχασα για πάντα μανούλα μου πάντα θα είσαι δίπλα μου ομως γιατί δεν θα σε ξεχάσω ποτέ Ξεκουράσου μανούλα μου Κουράστηκες τόσο πολύ τόσο πολύ και εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα απο το να σε χάνω κάθε μέρα και πιο πολύ.. ... θα σε νιώθω κοντά μου και θα θυμάμαι τα λόγια σου.. έφυγες σαν το πουλάκι που βρήκαμε μπροστά στην πορτα νεκρο... στην καρδιά μου ένα απέραντο κενό μανούλα μου ένα κενό αναντικατάστατο ..Η μανούλα είναι μόνο μία για όλους... Καλό παράδεισο μανούλα μου αγαπημένη μου..>>

Αφροδίτη Κυραϊλίδου

Άφρο μου, ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα την σκεπάσει κι ας έχει καλό ταξίδι για τον Παράδεισο...
Να ζείτε να τη θυμάστε κορίτσι μου.

Ker@ilidis