Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022

ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΠΑΙΔΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ Ή ΓΙΑΤΡΟ, 1000 ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΟΝΙΟ ΠΟΥ...

Στο πρόσωπο αυτού του πατέρα με το τεράστιο χαμόγελο, ας δώσω πολλά μπράβο σε όλους τους γονείς, που στηρίζουν τα παιδιά τους στον αγώνα για ένα καλύτερο μέλλον.
Μέρα που είναι σήμερα...
Καθώς...βγήκαν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών και ξέρουν ποια παιδιά πέτυχαν και ποια θα ακολουθήσουν άλλους δρόμους.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΟΝΙΔΗΣ ο δημοσιογράφος της Κατερίνης, έβγαλε τον γιατρό της οικογένειας του και καμαρώνει, σωστά...
Να και τι έγραψε στη λεζάντα αυτής της φωτογραφίας:

<<Η ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΣΙΜΠΟΝΙΔΗ
Θα σταθώ στη ρήση του Έλληνα φιλοσόφου, Θαλή του Μιλήσιου, που υπογράμμισε: «Ζηλωτός όστις ηυτύχησεν εις τέκνα».
Αλήθεια πόσο σημαντικό για έναν γονέα να ακουμπά σ αυτά τα λόγια και να νοιώθει τυχερός, ευτυχισμένος και αξιοζήλευτος, όταν τα τέκνα του δικαιώνουν τους κόπους της οικογένειας η οποία φρόντισε με πολύ αγάπη την τροφή και το μεγάλωμα, τη μόρφωση και την κοινωνική ανάδειξη. Και όχι μόνο. Ασφαλώς δεν υπάρχει κόπος στην προσφορά των γονιών και ευρύτερα της οικογένειας απέναντι στα παιδιά και όλη αυτή η συμβολή δεν έχει καμία αντιμισθία.
Αυτή την ώρα, του απολογισμού μας για τα όσα συνεισφέραμε στον πρώτο από τους δύο γιούς μας, τον Αλέξανδρο, αναπολώ τις στιγμές που ήλθε στη ζωή, τη σχολική του διαδρομή, την Πανεπιστημιακή του πορεία. Για να φθάσουμε στο σήμερα που τον καμαρώσαμε με την ορκωμοσία του ως ιατρός με το πέρας των σπουδών του από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ο Αλέξανδρος μας, «του πτυχίου της Ιατρικής αξιωθείς» όπως επιγράφει ο τίτλος, απόρροια της πολύχρονης και επίπονης προσπάθειας του. Ιατρός ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΣΙΜΠΟΝΙΔΗΣ του ΙΩΑΝΝΗ και της ΜΕΛΙΝΑΣ. Η τελετή της ορκωμοσίας, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022, στην έδρα της Ιατρικής Σχολής στη Λάρισα.
Ξεχωριστές οι στιγμές που νοιώσαμε όταν από τα χείλη του ειπώθηκε με σεμνότητα και σεβασμό, ο Ιπποκράτειος όρκος, ότι: «Ορκίζομαι στον Απόλλωνα τον Ιατρό και στον Ασκληπιό και στην Υγεία», η συγκίνηση και το συναίσθημα, όλων μας περίσσεψαν, συνάμα με το καμάρωμα και την ικανοποίηση της δικαίωσης. Σαφώς μοναδική εμπειρία. Ο Αλέξανδρός μας είναι πλέον Ιατρός. Αναπολώντας το διάβα της ζωής του Αλέξανδρου, η μνήμη μου λογικά γυρίζει χρόνια πίσω. Σκιαγραφώ την εργασιακή μου πορεία στο χώρο της δημοσιογραφίας, ώστε να μην στερήσω τον Αλέξανδρό μου και γενικότερα την οικογένειά μου, τα προς το ζην και θα έλεγα ιδιαίτερα και προς το, ευ ζην. Θεωρώ ότι τα κατάφερα αρκετά καλά. Πάντα υπάρχει το καλύτερο. Πολύ απλά εγώ χωρίς υπερφίαλη σκέψη, κατάφερα να δικαιώσω το όραμα, τον στόχο, την ελπίδα ζωής για τον Αλέξανδρο.
Και το καταθέτω αυτή την ώρα του απολογισμού, απέναντι στα δύο μου παιδιά, τα καμάρια μου, τον Αλέξανδρο και τον Δημήτρη. Στην κατακλείδα. Τόσο εγώ όσο τα λοιπά μέλη της οικογένειάς μου, η σύζυγός μου, Μελίνα, ο Δημήτρης, ο παππούς και η γιαγιά, οι λοιποί συγγενείς, ευχόμαστε από καρδιάς, καλή και καρποφόρα σταδιοδρομία, με υγεία και πολλές χαρές στον Αλέξανδρό μας.
Για τον οποίο στην καριέρα του είναι φρόνιμο να τον συνοδεύουν οι στίχοι του Οδυσσέα Ελύτη: «Μετρημένο τόπο έχουν οι σοφοί. Και στα παιδιά δοσμένος είναι ο ίδιος, αλλά Απέραντος».>>
Γιάννης Τσιμπονίδης
Δημοσιογράφος

Ναι αδερφέ μου Γιάννη - μετρημένο τόπο έχουν οι σοφοί και στα παιδιά του δοσμένος είναι εκείνος ο ίδιος, μα απέραντος ΓΟΝΙΟΣ.
Γονιός σαν όπως εσύ...
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΓΕ ΣΟΥ...

ker@ilidis