Κυριακή 24 Ιουλίου 2022

ΟΙ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΩΤΕΣ, ΟΙ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΡΕΛΟΥ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΙΤΣ ΜΠΑΡ - 5 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ;;;;


Φίλοι της ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ, τι λέτε;;;
Αυτό που βλέπετε σας αρέσει;;;
Τι εννοώ;;;
ΚΑΦΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ 5 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΟ ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΕ....
Τι;;;

Απλό;;;
ΟΚ....
Και σε ένα ΜΠΙΤΣ ΜΠΑΡ, παρακμή....
Με κουρελού τα αποδυτήρια.
Φυσούσε κι ο ΠΩ ΠΩ ΠΩΣ της γιαγιάς φόρα παρτίδα στα μάτια μας...
ΑΣΤΟ...
Όσο για τις ντουζιέρες;;;
Αυτές, το νερό το πλέρωνε ο Δήμος....
Θέλετε κι άλλα;
Το ΠΟΣ δε δούλευε...
Και το δούλεμα;;;
Κι όταν ρώτησα το κορίτσι "γιατί κορίτσι μου μας κλέβει το αφεντικό σου, μας μισεί; Μισεί αυτούς τους ξένους εδώ; Εκείνο το φουκαριάρικο τίποτα.
Τι μου έφταιγε το δύσμοιρο;;;
Βέβαια μου είπε το καημένο - οι Λεποτκαρυώτες δε μας προτιμούν. Κι είχε δίκιο. Τι να προτιμήσουν; Πωπωπιάσημο;;;;
Άσε πως δεν ήξερε πως οι κάτοικοι εκεί είναι ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΤΕΣ κι όχι Λεπτοκαρυώτες...
Αυτά.
ΥΓ: Οι καλοί της ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ το δέχεστε από τον ΞΕΝΟ της αρπαχτής αυτό;;;
Αν με ξαναδείτε εκεί, εμένα και την παρέα μου, γράφτε με....

Ker@ilidis