Κυριακή 3 Ιουλίου 2022

ΝΑ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΜΙΝΑ ΠΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ", ΟΜΩΣ....

Μετά το δημοσίευμα μου σε ότι αφορά τα του Δήμου Κατερίνης και την ΑΣΗΜΙΝΑ ΠΟΥΛΙΟΥ, ήρθε ένα τηλεφώνημα από μέρους της σε μένα και...
Διέψευσε τα περί ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ που έγραψα. 
Ο Κούκος λέει, της έκανε την πρόταση να γίνει ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, όμως εκείνη, λέει πως το αρνήθηκε...
Κι εγώ θέλω να την πιστέψω.
Κι εγώ κάνω αγώνα να την πιστέψω, γιατί απλά η Μίνα είναι καλός άνθρωπος και άνθρωπος του Θεού.
Μου είπε επίσης και τον λόγο που αρνήθηκε, διότι δηλαδή είναι ανεμβολίαστη και τα δια ζώσης συμβούλια δεν θα της επέτρεπαν να διεκπεραιώνει τα καθήκοντα της σωστά.
Κι έτσι αρνήθηκε.
Τα δέχομαι όλα αυτά, όμως...
Δεν αμφισβητώ την πηγή μου, που μου είχε μιλήσει για αυτά που έγραψα στο προηγούμενο μου κείμενο, όμως δεν θα τα επαναλάβω τώρα, εδώ.
Το μόνο που θα πω, είναι αυτό που την ρώτησα.
Μίνα μου, της είπα, θα κατέβεις με Κουκοδήμο στις ερχόμενες εκλογές;
Ναι, μου απάντησε.
Μίνα μου, της είπα, αν είχα δίκιο τι θα απαντούσες;;; Δεν θα ίσχυε το "αν δεν παινέψεις το σπίτι σου";;;;
ΑΥΤΑ....
ΜΙΝΑ ΠΟΥΛΙΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ, ΟΜΩΣ....
έχω κι εγώ την άποψη μου και τις πηγές μου....
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Ker@ilidis