Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ΝΤΟΝΤΗ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΤΑΚΗ ΒΑΪΝΑ, ΓΙΑΤΙ....

Μπορεί εσείς να λέτε ότι θέλετε για ΛΑΖΑΡΟ ΝΤΟΝΤΗ και ΤΑΚΗ ΒΑΪΝΑ, όμως, αυτή η πολιτική τους ήταν πολιτική που εδώ και χρόνια παίζει στην Κατερίνη μας.
Παιδιά, δε σας παρεξηγώ, εγώ...
Γιατί;;;
Επειδή, πχ, ήμουν κάπου και κάποιος από εκείνους που έβγαλαν τον ΓΙΑΝΝΗ ΑΜΟΙΡΙΔΗ τότε και ύστερα πήγε πρώτος στον ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ και τον έβγαλε κι αυτόν κι ύστερα, πήγε αλλού και πριν ήταν στον ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ και μετά θα είναι στον ΝΤΟΥΜΟ κι ύστερα στον ΠΟΔΑ, ξέρετε τι έκανε;;;
Ξέρετε ως ΕΚΡΑΖΕ την κίνηση του ΛΑΖΑΡΟΥ και του ΤΑΚΗ, ποιος;;;
Αυτός που είναι ο βασιλεύς της κωλοτούμπας στην Πιερία και δεν κρατούσε και τους τύπους.
Και ξέρω πως ώρα με την ώρα θα τα φτιάξει με τον ΝΤΟΥΜΟ, γιατί έχει ΛΕΦΤΑ....
Έλεος.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ΝΤΟΝΤΗ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΤΑΚΗ ΒΑΪΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ.
Κι απ΄την άλλη,  ο αναμάρτητος πρώτος να πετάξει πέτρα στους δυο αυτούς.

ker@ilidis