Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

ΠΟΔΑΣ: "Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ή ...ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ, ΟΜΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ"

Άκου να δεις τι μου είπε....
Απίστευτο κι όμως αληθινό και σπάει τα γενόμενα και τα τεκταινόμενα εν Πιερίει...
Εν Κατερίνην...
Τι εννοώ;;;
Δείτε τη φωτογραφία παρακαλώ και πείτε μου τι παίζει.
Εγώ ξέρω...
Κι απ' την άλλη, σιγή ιχθύος λένε πως επικρατεί σε ότι αφορά τις κινήσεις ΠΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ στα της υποψηφιότητος του για ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Κι εκεί που η λίμνη ήταν απολύτως ήρεμη και κατά πως λέμε ...λάδι, ήρθε δήλωση από εκείνον προς εμένανε...
ΤΙ ΜΟΥ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΟΔΑΣ;
Άκου:
"Δημήτρη θα σου πω κάτι και να το γράψεις ακριβώς όπως το λέω.
Ο νυν Δήμαρχος Κατερίνης (έτσι μου είπε) στις επόμενες εκλογές μπορεί να γίνει Αντιπεριφερειάρχης, Περιφερειάρχης, Βουλευτής ξανά, Υφυπουργός ξανά.... Μπορεί να γίνει και ...ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ, όμως...
Όμως Δημήτρη μου Δήμαρχος Κατερίνης ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ - κι αυτό έτσι ακριβώς να το γράψεις".

Να τι μου είπε κι εγώ έπαθα την πλάκα μου με το περιεχόμενο της δήλωσεως του και τα μηνύματα που θέλει να περάσει προς τα έξω...
Κι εγώ Απόστολε, το έγραψα όπως το είπες κι αφήνω τους Κατερινιώτες να κρίνουν τα λεγόμενα σου.
Και η ιστορία.

ker@ilidis