Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

ΚΛΕΙΩ ΔΗΜΑΣΗ: "ΣΕ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΝΟΥΛΑ - ΓΙΑΤΙ ΈΣΒΗΣΕΣ ...ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ";;;



Πριν λίγο διάβασα αυτό στη λεζάντα αυτής της φωτογραφίας, από την καλή συμπολίτισσα μας την Κλειώ Δημάση, αποχαιρετισμό στη μανούλα της, την γλυκύτατη Μαίρη...
Έγραψε:
<<...Χωρίς εσένα.......Γιατί έσβησες χαμόγελό μου;;;.... ... "Σήμερον συνέχει τάφος, τον συνέχοντα παλάμη Δικαιώνοντας την ελπίδα της Αναστάσεώς Του και προσευχόμενη στο Φως το αληθινό, σ' αποχαιρετώ λατρεμένη μου μανούλα, φίλη μου και συμπαραστάτη μου ...γιατί μου έφυγες λέγοντας σ αγαπώ μ'ένα χαμόγελο...γιατί δεν με προετοίμασες::: Καλό Παράδεισο μαμά μου ...καλή αντάμωση...>>

Κλειώ Δημάση
Για τη μητέρα της....

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΚΛΕΙΩ...
Να ζείτε να τη θυμόσαστε έτσι.
Όμορφα.
Καλό παράδεισο ας έχει η καλή σου η μανούλα....
ΥΓ1: Δεν θα κουραστώ να γράφω σε εσάς που έχετε δίπλα τις μανούλες σας - σφίχτε τες στην αγκαλιά σας και πνίχτε τες στα φιλιά. Όταν δε θα μπορείτε θα το μετανιώνετε... Κάντε το...
ΥΓ2: Να τι έγραψε για την μητέρα της Κλειούς η φίλη της Έφη - "Θερμά συλλυπητήρια, καλό παράδεισο να έχει η γλυκύτατη κ. Μαίρη. Μα τη θυμάστε με αγάπη". Κι εμείς ...επαυξάνουμε!!!!

ker@ilidis