Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΑΜΠΑΪΤΗ - ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ, ΠΟΝΑΕΙ....


Είναι στιγμές που φωνάζεις κι ας μη σε ακούει κανείς...
Φωνάζεις "ΌΧΙ ΒΡΕ ΘΕΕ ΜΟΥ"...
Κι όμως είναι αλήθεια.
Είδα τη φωτογραφία σου αδερφέ Γιάννη και διάβασα και τις πονεμένες ειλικρινείς λέξεις του ΦΙΛΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ, που από αυτόν σε γνώρισα, κάναμε παρέα, και με εκτιμούσες πάντα κι εγώ ίσα...
Πονάει ρε φίλε ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΑΜΠΑΪΤΗ η απουσία σου..
Μακάρι να ήταν ψέμα, όμως...

<<Υπήρξε απο την πρώτη στιγμή ένας καλος φίλος, ενας ακουραστος και πιστός συνεργάτης. Αυτός ήταν ο Γιάννης Μπαμπαΐτης. Δύσκολο να πιστέψω ότι χάθηκε τόσο πρόωρα ένας άνθρωπος γεμάτος ζωή, που δεν λύγισε σε καμία δυσκολία από όσες περάσαμε τα χρόνια της συνεργασίας μας. Η μνήμη σου θα μείνει ζωντανή στην καρδιά μου. Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια. Φεύγεις τόσο νωρίς φίλε μου! Αντίο>>!

Κώστας Κουκοδήμος
Δήμαρχος Κατερίνης

Δύσκολο να το πιστέψουμε Κώστα μου όλοι αυτό, του φευγιού για το Μεγάλο Ταξίδι του Γιάννη.
Καλό παράδεισο να έχεις αδερφέ και τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους...

ker@ilidis