Σάββατο 20 Αυγούστου 2022

ΕΚΠΛΗΞΗ - ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Ναι, ήταν τα γενέθλια του ΗΡΑΚΛΗ ΤΣΑΝΙΚΙΔΗ του Προέδρου του Ιατρικού συλλόγου Πιερίας και, οι συνάδελφοι του στο Νοσοκομείο του ετοίμασαν αλλιώς
...γενέθλια!
Και:
<<Φέτος γιόρτασα τα γενέθλια μου λίγο διαφορετικά…εφημερεύοντας!! Παρ’ όλα αυτά κεράκια έσβησα χάρη στους συναδέλφους μου, που μου έκαναν αυτή την ευχάριστη έκπληξη!! Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας>>!!!

Ηρακλής Τσανικίδης
Γιατρός

Γιατρέ μου να τα 100στήσεις.
Εμείς όλοι που ξέρουμε την προσφορά σου σου ευχόμαστε ΕΥΤΥΧΙΑ - ΥΓΕΙΑ - ΑΓΑΠΗ - ΧΑΡΕΣ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΓΑΛΗΝΗ...
Κι ύστερα, στη νέα σου θητεία στον ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ως Πρόεδρο, να έχεις επιτυχή λειτουργία.
Να σε θυμόμαστε μετά για τα καλά σου.
ΥΓ: Γιατρέ μου, να προσέχεις τους φτωχούς και πονεμένους...

Ker@ilidis