Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022

ΠΙΠΙΤΣΑ ΜΑΚΡΙΔΟΥ - ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ (ΠΟΙΟΥ;;;;;) ΚΟΥΚΟΥ Ή ΧΙΟΝΙΔΗ;;;;

Τέλεια παράσταση από τους ΧΟΡΟΣΤΑΤΕΣ, και χαιρέτησε η ΠΙΠΙΤΣΑ ΜΑΚΡΙΔΟΥ
Ρε παιδιά, μπερδεύτηκα.
Ήμουν στην Αυστραλία, ή καλύτερα, ζούσα Αμερική...
Έλειπα τα τελευταία 5 χρόνια...
Και πήγα στην εκδήλωση των ΧΟΡΟΣΤΑΤΩΝ.
Και;;;
Ακούω από τα μικρόφωνα πως ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ είναι η ΠΙΠΙΤΣΑ ΜΑΚΡΙΔΟΥ η φίλη μου.
Πω πω, πώς χάρηκα;;;;
Φοβερό;;;
Λέω ΟΚ, συνεχίζει η ΠΑΠΙΤΣΑ...
Κι ύστερα ρωτώ δίπλα "ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ" που την έχει ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΧΕΡΙ;;;
Και μου απαντά ο διπλανός.
Μα δεν είναι ο Σάββας Δήμαρχος.
Είναι ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ....
Μπερδεύτηκα.
Ρε συ, η Παπίτσα δεν είναι ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΙΟΝΙΔΗ;;;
Όχι μου λέει. Βγήκε με Χιονίδη, όμως είναι ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ.
Μα εγώ επιμένω.
Ρε παιδιά ο Χιονίδης δεν έχασε;
Έχασε μου απαντούν και η Παπίτσα, αλλά τώρα κέρδισε...
ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ...ΓΕΝΙΚΑ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ

ΥΓ: Το ανωτέρω κείμενο είναι αποκύημα φαντασίας συγγραφέως Δημήτρη Κεραηλίδη.... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΙΠΙΤΣΑ ΜΑΚΡΙΔΟΥ - ο Θεός να σε έχει καλά...

ker@ilidis