Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022

ΡΕ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ, ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΛΕΣ, ΟΜΩΣ ΛΕΣ ΛΙΓΑ - ΚΟΠΑΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕ....


Με βρήκε στον δρόμο αναγνώστης μου....
Φίλος και γείτονας.
Και μου είπε.
ΡΕ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ, ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΣ, ΟΜΩΣ ΛΕΣ ΛΙΓΑ....
Κι εγώ: Τι εννοείς; Τι θα έπρεπε να πω για σένα που δεν το λέω;;;
Και εκείνος: Να γράψεις πολλά για τον Δήμαρχο εκεί στα,,,,, όλοι σχεδόν οι δρόμοι είναι χάλια, πεσμένοι. Ξέρεις πως εγώ έχω 1000 δυο προβλήματα απ' αυτό;;;
Κι άλλα μου είπε, αλλά ήξεις αφίξεις...
Εγώ;;;
ΘΑ ΠΩ, ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
Άλλοι κάνουν μπίζνες, άλλοι δεν μπορούν, άλλοι δεν γουστάρουν, άλλοι δεν μας γουστάρουν. Κι εμείς;;;
Τους αγαπάμε, εκ του αποτελέσματος.
Δηλαδή;
ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ.
ΨΗΦΙΣΕΣ ΡΕ ΦΟΥΚΑΡΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ;;;
Για πες μου;;;

ker@ilidis