Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΙΑΦΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΟΥΤΣΑΪΝΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ ΤΟ ΦΑΒΟΡΙ - ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΤΟ 50/50;;;

Να τα ζυγίσουμε όλα και πάλι δε θα βγαίνει....
Εσείς εκεί στο Δήμο ΔΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ξέρετε τι γίνεται;;;
ΠΕΤΡΟ ΚΙΑΦΑ και ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟ, όσο κι αν θέλω δε μου βγαίνει υπέρ σας το 50/50...
Συμπαθώ από τότε που γεννήθηκα τα αουτσάιντερ.
Τότε που η Εθνική πήρε το ΓΙΟΥΡΟ, στο ποδόσφαιρο, ήμουν διπλά μαζί μας και τα κατάφερα.
Πιο πριν στο ΕΥΡΟΜΠΑΣΚΕΤ, με τον μέγα ΓΚΑΛΗ το ίδιο.
100 προς 1 κατά της Ελλάδος ξεκίνησε και στο τέλος υποστήριζα το αουτσάιντερ και πήρε η ΕΛΛΑΔΑ την Κούπα.
Και βγήκαμε στους δρόμους.
Να μη μιλήσω για εκλογές, τότε που ο Κούκος ήταν αουτσάιντερ με κόντρα τον Υφυπουργό και υποστήριξα το αουτσάιντερ. Κέρδισα;;;
Να πάω και στην εποχή του Παντελή του Τσερτικίδη, που απ' τα τσαμούρια του Βατάν έφτασε να φορέσει κοστούμι υπουργού;
ΣΕ ΕΣΑΣ ΔΕ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ.
Ναι, είναι αουτσάιντερ ο ΠΕΤΡΟ ΚΙΑΦΑΣ.
Το ζυγίζω και θέλω να το πάω υπέρ του, όμως δε μου βγαίνει.
Κάτι κάνει ο Πέτρος φάουλ, κι εγώ άντε πιέζομαι και πάλι να τον υποστηρίξω.
Κι ύστερα έρχεται ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ το φαβορί.
Κι εκείνος κάνει το ίδιο.

Κι ύστερα;;;
Εγώ πάλι υποστηρίζω τον Κιάφα, ως αουτσάιντερ.
Ρε παιδιά, κάντε κάτι να μείνει ο ένας αουτσάιντερ κι ο άλλος φαβορί, για να μη μου βγει το 50/50....

ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΑ;;;
Ναι.
Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΙΑΦΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΟΥΤΣΑΪΝΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ ΤΟ ΦΑΒΟΡΙ - ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΤΟ 50/50 ΣΤΟ ΖΥΓΙ...

Ker@ilidis