Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ: "ΣΤΕΡΟΥΜΑΙ ΦΟΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ΠΙΕΡΙΑΣ"

Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ, "χτύπησε"....
Έγινε κάτι;
Διάβασε και θα δεις:
<<Πριν χρόνια,παίρνοντας αφορμή από ολα αυτα που βλεπω,αποφάσισα την ενασχόληση μου με τα κοινά. Μια απόφαση που δεν την μετάνιωσα ποτέ μου.. Υπάρχουν όντως στιγμές που στερούμαι την προσωπική μου ζωή, που στεναχωριέμαι και απογοήτευομαι.. Τίποτα ομως δεν θα με κάνει να σταματήσω τον αγώνα για τον τόπο μου..την Κατερινη μας, την Πιερία μας, την πατρίδα μας.. Σύντομα θα απαντήσω σε πολλά ερωτήματα που μου στέλνετε δημόσια και όχι με προσωπικά μηνύματα, φυσικα κρατώντας την δίκη σας ανωνυμία. Το κάνω με αυτό τον τροπο γιατι πιστεύω πως ολοι όσοι ασχολούνται με τα κοινά δεν πρεπει να κρύβουν τίποτα και πρεπει να γνωρίζει ο κοςμος τις ιδέες τους, τα πιστεύω τους και να μην φοβούνται να απαντήσουν σε οτι τους ερωτηθεί.. Θελω να ειμαι παντα ξεκάθαρος σε όλα ακόμη και αν κάποιες στιγμές μπορεί να μην γίνομαι αρεστός σε όλους. Σας Ευχαριστω από καρδιάς που στέκεστε παντα δίπλα μου… Μαζί θα καταφέρουμε πολλά..>>

ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ
Επιχειρηματίας - Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης

Μαζί ρε Νίκο θα τα καταφέρουμε, όμως κι εσύ "χτύπα" ξανά και δυνατά...
Μίλα όταν πρέπει κι όχι όταν σε αναγκάζουν...
Καλή δύναμη και να χαίρεσαι τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥ και τα μικρά και το ΜΕΓΑΛΟ.

ker@ilidis