Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022

"ΜΕ ΛΕΣ ΧΑΖΟ;;; ΟΧΙ, ΑΝΘΡΩΠΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΟΠΩΣ Ο ...ΣΚΥΛΟΣ"

<<Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα των ζώων.
Είναι μια ευκαιρία για να θυμηθούμε όλοι, πως η αγάπη και ο σεβασμός προς τα ζώα είναι δείγμα παιδείας και πολιτισμού.
Και επειδή τα ζώα δεν έχουν φωνή, -για όλους εμάς- θα πρέπει η προστασία των ζώων να είναι ζήτημα πρώτης προτεραιότητας>>

Ηλίας Χρυσικός
Δημοσιογράφος

Κι έχω και κάτι πανέμορφο, λόγω της ημέρας:

<<<<<<
-Γιατί του μασάς την τροφή;
-Γιατί είναι γέρος και δεν έχει δόντια...
-Ναι αλλά κατουριέται και λερώνει το σπίτι,αν δεν προλάβεις να τον πας έξω.Γιατί δεν του κάνεις ευθανασία, να μην ταλαιπωρείσαι ούτε εσύ ούτε αυτός;
-Για κάτι που δεν θα καταλάβεις πότε...
-Τι δεν θα καταλάβω; Με λες χαζό;
-Όχι... Σε λέω άνθρωπο...
-Και τι σημαίνει αυτό;
-Ότι ποτέ δεν θα μάθουμε να αγαπάμε,όπως ο σκύλος.Αυτός δεν θα μου έκανε ποτέ ευθανασία.
Θα ήταν δίπλα μου μέχρι την τελευταία μου ανάσα, όπως έκανε τόσα χρόνια τώρα.Γι' αυτό λοιπόν ,όσο δεν πονάει και όσο ακόμα κουνάει έστω και λίγο την ουρά του,όταν του δίνω την μασημένη τροφή, θα είμαι δίπλα του. Δεν με νοιάζει αν δεν μπορείς ακόμα να καταλάβεις το γιατί.Το ξέρω εγώ, όταν κοιτάω τα μάτια του... Και αυτό μου φτάνει...
>>>>>>