Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ;;; ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ "ΑΝΤΙΚΕΣ" ΓΙΑ "ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ"...

Στο κείμενο που έπαιξα υποθετική κάθοδο του Αμοιρίδη στις 
εκλογές, να το πιο όμορφο σχόλιο του ΒΑΣΙΛΗ Π. που το γούσταρα.
Κοιτάχτε το πρώτο μέρος:

<<Όχι αυτοί περάσανε... Και θέλουμε καινούργιους, τους γνωρίσαμε όλα τα μπουμπούκια. Ξέρουμε ο καθένας τι ρόλο βαράει και τι κάνει και τι δεν κάνει. Ας αφήσουμε τις αντίκες και να πάμε σε καινούργια μοντέλα γνώμη μου πάντα για το γαμώτο και μόνο θα κάνει πολλά 
περισσότερα>> 

Και συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο ο Βασίλης.

<<όταν αυτοί κάναν κάνανε και, μετά που την Κάνανε και τον ξανά βγάζεις θα σε σκίσει και θα έχει και δίκιο. Σου λέει, εγώ Τι έκανα και εσύ με ξανά βγάζεις (;) κι ύστερα(;) θα σου αλλάξει τα φώτα για σκεφτείτε το λίγο τα λόγια μου έχω άδικο;>>

Κάντε μια προσπάθεια να διαβάσετε τι γράφει.
Μη μένετε σε σύνταξη και λοιπά γραμματικά, μα δείτε την ουσία.
Έτσι έπραξα εγώ και να...
Σας δίνω τα σοφά του λόγια.

Να και η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ:
ΤΙ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ;;; ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ "ΑΝΤΙΚΕΣ" ΚΙ ΑΣ ΠΑΜΕ ΣΕ "ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ", ΓΙΑ ΤΟ Γ@ΜΩΤΟ...

Ναι, σε νέα μοντέλα - δηλαδή νέους...
Φτάνει με τα ανακυκλωμένα υλικά.

Ker@ilidis