Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΑΣ, ΕΧΟΥΜΕ Ή ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ; - ΜΑΝΩΛΑΣ ΚΑΙ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΙΕΡΙΑΣ;

Στην ΠΙΕΡΙΑ μας έχουμε ή δεν έχουμε ΔΗΜΟ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ και ΔΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ;
Όλοι εκεί....
Δίπλα στον ΗΛΙΑ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ στην ΈΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ, που πέτυχε φέτος ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Ναι πέτυχε.
Όμως, εμένα ξέρετε πως με φτιάχνει η γκρίνια.
Και να τι διαπίστωσα.
Πως ήταν εκεί, όλοι μαζί στην κορδέλα κι ο "ψωριάρης" χώρια.
Αντικαθιστούμε την λέξη με δυο ονόματα;;;
Μέχρι και η ΠΙΠΙΤΣΑ εκεί, μπροστά στις τεράστιες πλάτες του ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ και δεν ήταν οι ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΔΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ;;;
Σηκώθηκαν όλοι να κόψουν κορδέλα, εκτός από τους δυο ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ.
Τους "χωριάτες" μας...
Γιατί ρε σεις δεν τους σηκώσατε;;;
Δεν σήκωσαν για την κορδέλα τον ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟ Δήμαρχο Δίου Ολύμπου και εκείνον της ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ τον ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΝΩΛΑ.
Γιατί;
Μου είπε κάποιος πως δεν ήταν στο πρωτόκολλο. Έ και;;;
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ; ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΧΙ.
Όμως ο μέτριος παρουσιαστής τους σήκωσε.
Με τις ευλογίες σου ΗΛΙΑ ΜΟΥ...
Γιατί;
Και γιατί όχι τους ΔΥΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΧΩΡΙΑΤΕΣ'';;;;
Μάλλον όμως δεν το σκέφτηκες έτσι.
Γιατί εγώ το λέω;;;
Διότι, όλη η πρώτη γραμμή ήταν όρθια, και έμειναν εκεί μόνοι κι έρημοι οι δυο Δήμαρχοι μας.
Δεν έχετε μέλη από τον βορρά ή τον νότο;;;
Δεν είστε ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ όλης της ΠΙΕΡΙΑΣ;;;;
Αυτά.

Ker@ilidis