Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022

ΕΧΩ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ...ΝΤΟΥΜΟΣ ΡΕ

Έρχεται κάποια στιγμή ρε φίλε ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ, που γίνεται ταμείο στην κοινωνία μας.
Κι όταν λέω ταμείο, δεν θέλω να σε πάω στα εύκολα των επιχειρήσεων, γιατί εκεί το ταμείο είναι απλή υπόθεση. Κι εσύ το έχεις απόλυτα...
Πατάς ένα κουμπί πλέον και σου βγάζει το ΖΗΤΑ...
Εδώ όμως που ήρθες;;;
Εδώ αδερφέ Γιάννη, δεν είναι στηρίζω τον ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΓΔΑΡΗ και τον κάνω Δήμαρχο, ή στηρίζω τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ και τον κάνω Πρόεδρο της ΕΠΣ Πιερίας, με ΛΕΦΤΑ.
Γιατί το να στηρίζεις άλλον είναι υπόθεση χρημάτων, εθελοντισμού, άλλης προσφοράς.
Και να χάσεις εκεί, δεν χάθηκε κι ο κόσμος;
Όμως, τώρα Γιάννη μου, μπαίνεις εσύ στο νταλαβέρι μας.
Της Πολιτικής.
Κρίνεσαι για το τι λες, τι κάνεις, τι σχεδιάζεις, τι προσφέρεις, τι φίλους έχεις, πώς τους έχεις φίλους, τι συγγενείς έχεις, τι συνεργασίες κάνεις, τι στρατηγικές...
Ακόμα κρίνεσαι και για το τι φοράς - όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο.
Ξέρω πρώην Βουλευτή, Υπουργό κλπ που μου έλεγε, δε γουστάρω ρε Δημήτρη τα ρούχα της δουλειάς κι εννοούσε βέβαια τα κουστούμια που φορούσε....
Κατάλαβες φίλε;
Εδώ ΠΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ κι αυτό σε κάνει παίκτη ΟΜΑΔΙΚΟ, ΑΤΟΜΙΚΟ, ΤΕΧΝΙΤΗ, ΒΙΡΤΟΥΟΖΟ, ΔΥΝΑΤΟ, ΣΚΛΗΡΟ, ΠΟΝΗΡΟ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΗ, ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ, ΓΕΛΑΣΤΟ, ΣΙΩΠΗΛΟ Ή ΓΚΡΙΝΙΑΡΗ, ΚΑΛΟ ΤΕΧΝΙΤΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ....
Και πολλά πολλά άλλα, που μπορώ να στα πω ή να γράφω μέχρι αύριο.
Θα μου πεις αυτοί που έγιναν Δήμαρχοι είχαν όλα αυτά τα ταλέντα;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ - εσύ όμως;;;
ΕΧΩ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ...ΝΤΟΥΜΟΣ ΡΕ ΚΙ ΟΧΙ ΚΟΥΚΟΣ.
Κατάλαβες;
Αυτά.
Προς στιγμήν.

ker@ilidis