Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2022

ΝΑ Η ΕΙΔΗΣΗ - Ο ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΜΕ ΧΙΟΝΙΔΗ Ή ΜΕ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ; ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ "ΚΑΒΟΥΡΑ"...

Η σχέση του Λευτέρη Μωυσιάδη με τον Σάββα Χιονίδη, είναι γνωστή.
Είναι συνέχεια τα τελευταία χρόνια μαζί του.
Είναι όμως τελευταίως;
Τι εννοώ;
Το να είναι σε πάνελ παρουσίασης βιβλίου που να φέρει το όνομα ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ, δεν παραπέμπει σε ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ;;;
Κι από κάτω ένας άλλος Καραφουλίδης να τον χειροκροτεί;
Ναι, μιλώ για το "έτερον ήμισυ" του Κούκου. Τον Κώστα Καραφουλίδη τον φίλο μου.
Έτερον ήμισυ=πολιτικά

Αυτό εμένα μου λέει κάτι και το κάνει αυτό είδηση.
Ο "ορκισμένος εχθρός" του κούκου, είναι ο Σάββας.
Και ο Λευτέρης ο Χιονιδικός να είναι εκεί δίπλα σε σκληρό ....κουκοδημικό;;;
Να η είδηση.
Τώρα, κάποιος θα μου πει πως ο Λευτέρης είναι του πνεύματος και κολλάει σε ότι βιβλίου...
Και λογοτεχνίας και επιστήμης.
ΟΚ.
Όμως εγώ κάνω και ερμηνεία πολιτική - έχει βάση;;;
Αλήθεια ή ψέμα;
Εσύ φίλε αναγνώστη αποφασίζεις και η ιστορία που θα δείξει.

Ker@ilidis