Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ "ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ" - ΝΑ 22 ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ....

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ;;;
Στην ομάδα μου του ΦΕΪΣ ΜΠΟΥΚ που είναι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ και έχω και 21.516 μέλη σχεδόν όλα από τον τόπο μας, ξέρετε τι "ψαχνό" έβγαλα;;;Όνομα ομάδας να τη βρείτε στο Φου Μπου: "ΠΙΕΡΙΑ - Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ".
Ζήτησα από τους φίλους μου να μου υποδείξουν ποιον ΘΕΛΟΥΝ για ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ και επίσης ποιον θεωρούν καλύτερο βουλευτή.
Κοιτάχτε προσεχτικά την πρόχειρη φωτογραφία μου και την επάνω και την κάτω.

Ο αριθμός πριν τ' όνομα οι ...ψήφοι

Στην πρώτη παρέα είναι ένα το μήνυμα.
ΕΧΟΥΝ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΔΕΙΓΜΑ 144 ΨΗΦΩΝ ΈΝΑΝ ...ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟ ΕΥΡΗ ΚΟΙΝΟ, ΜΑ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ (ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ - ΕΚΚΛΗΣΙΑ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ) ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΕΝΕ "ΙΩΑΝΝΗ ΠΟΥΛΑΤΣΙΔΗ"....
Ο ΝΤΟΥΜΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ...
Συνεχίζεται η ιστορία.

Στους Βουλευτές βλέπουμε τον ΦΩΝΤΑ ΠΡΩΤΟ και τον ΣΑΒΒΑ ΔΕΥΤΕΡΟ...

Θα σας έχω νεώτερα.

ΟΜΩΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ "ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑ" ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΑΡΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΟΥ ΠΟΥΛΑΤΣΙΔΗ....

Συνεχίζεται...

ΥΓ: Στις επιλογές έχω απ' τη μια μεριά ΟΛΟΥΣ τους Βουλευτές μας (ΦΩΝΤΑ - ΑΝΝΑ - ΣΑΒΒΑ - ΜΠΕΤΥ) και απ' την άλλη έβαλα ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ, ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟ, ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, ΝΤΟΥΜΟ, ΠΑΠΑΖΙΩΓΑ, ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ, ΚΑΡΥΠΙΔΗ, ΜΙΧΟΥ, ΤΕΡΖΙΔΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ, ΠΟΥΛΑΤΣΙΔΗ, ΤΣΙΑΜΠΕΡΑ, ΒΑΪΝΑ, ΝΤΟΝΤΗ, ΤΣΑΚΙΡΙΔΗ, ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, και πρόσθεσε ο κόσμος ΑΜΟΙΡΙΔΗ, ΧΙΟΝΙΔΗ, ΜΑΡΑΛΕΤΟ, ΤΖΟΥΛΙ ΓΙΑΜΟΥΖΗ...

ker@ilidis