Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022

Οφείλω ένα ΜΠΡΑΒΟ στον Ντούμο και τον Κουκοδήμο ...ίσα

Γιατί κι επειδή, δε σήκωσαν το τηλέφωνο να μου πουν, "έλα δω ρε Κεραηλίδη, γιατί μας ...ξεσκίζεις";;;
Και οι δυο;
Ναι, και οι δυο!
Εδώ κι 100 μέρες, σχεδόν απ' την πρώτη μέρα που έφτασε στη ζωή μας η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟΥ, εγώ...
Κάνω πάντα σκληρή κριτική και στους δυο.
Σκληρή κριτική και πάντα σε πλαίσια πολιτικά.
Στον Δήμαρχο σε πλαίσια ελέγχου δράσεων, πράξεων, αποφάσεων, διοίκησης και πορείας.
Στον Υποψήφιο Δήμαρχο Ντούμο σε πλαίσια ευγενούς καλοπροαίρετης κριτικής, πάντα σε πολιτικά επίπεδα, το πώς και το γιατί παίζει μπάλα ως υποψήφια διάδοχη διοίκηση στη μετά Κούκου εποχή.

Πολλές φορές είμαι ΣΚΛΗΡΑ ...ΣΚΛΗΡΟΣ!
Άλλες πάλι ΤΡΕΛΑ ....ΤΡΕΛΟΣ απέναντι τους.
Και εννοείται και οι δυο (το ομολογώ πλέον δημόσια) είναι μαζί μου ΚΥΡΙΟΙ.

Ένας δεν σήκωσε τηλέφωνο να μου πει: ΈΛΑ ΕΔΩ ΡΕ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ "ΞΕΣΚΙΖΕΙΣ";;;
Ξέρω όμως γιατί δεν με ενόχλησαν, εκτός του ότι είναι κύριοι.
ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΟΧΙ ΒΡΩΜΙΚΑ, ΚΑΘΑΡΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ.

Ξέρουν επίσης πως ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ, γιατί ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ...ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Όμως....
ΟΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ, ΜΕ ΚΡΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ...
Ως καλά γλυφτράκια.
Κάποιοι δε μου μιλούν καν και είναι και ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥ και είναι και ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ....

Όμως εγώ ξέρω πως ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΟΥΜΟΣ κι ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ απέναντι μου είναι ΚΥΡΙΟΙ....
Σήμερα;
Ναι....
ΑΜΗΝ;;;

Ker@ilidis