Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022

ΣΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ....

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ...ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ
Θα συνεχίσει να χαμογελά η Δήμαρχους Βαγγέλτ'ς μετά τ'ς εκλογές;;;
Ας δούμε πώς παίζει σήμερα ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Ευάγγελος Γερολιόλιος....
Τι λένε τα έτσι εκεί....
Μου το ζήτησαν φίλοι, να δώσω παρασκήνιο και εκτίμηση.
Έχουμε και λέμε:

ΣΤΑ ΣΥΝ - 
Το ΛΙΤΟΧΩΡΟ ως φωλία του νυν Δημάρχου - το Κάστρο που δεν πέφτει.
Που όμως αν πέσει;;; Δήμαρχος την ...ΚΥΡΙΑΚΗ θα είναι ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΙΑΦΑΣ.

Το πλήρες ήδη ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ....
Έχει ένα ψηφοδέλτιο σε διάρθρωση γύρω στο 80% και το υπόλοιπο 20 θα έρθει προς το τέλος. Άλλωστε αυτό το 80% τρέχει ήδη...
Έχει ΣΤΕΛΕΧΗ που ήδη τρέχουν... Αντιδήμαρχοι, Πρόεδροι Οργανισμών, Διευθυντές και κάποιοι πολλοί υπάλληλοι ή και άλλοι στις συμβάσεις που δουλεύουν για πάρτη του.

Έχει ΣΤΗΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ - άλλωστε Δήμαρχος είναι και το ΕΧΕΙ εκ του Νόμου, εδώ άλλοι ήταν Βουλευτές και με το "μαγαζί" τους έκλεψαν Δήμους εν Πιερίει...

Έχει συγγενείς που τον αγαπούν και τρέχουν για εκείνον.

Έχει χαρακτήρα ΚΑΛΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, που τον αγαπούν οι συνάδελφοι του στην Εκπαίδευση κι αυτό του δίνει ένα βήμα μπροστά και έχει και φίλους που τον αγαπούν, από πριν να γίνει Δήμαρχος.

ΈΝΩΣΕ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Νου Δου ΕΚΕΊ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΙ ΕΔΩΣΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.

Παρέλαβε ΧΑΟΣ, οπότε ότι κι αν πρόσφερε στα 3 χρόνια εξουσίας είναι στα ...συν!!!!

Έχω κι άλλα, αυτά όμως για τώρα....
Αυτά....
Αμήν;;;

ΥΓ: Για να μη λένε κάποιοι εκεί, πως τα βρήκα με Κιάφα και δεν είμαι 50αρίσιος - να και τα θετικά του. Όμως εμένα η μάνα μου η Κυρα Μαρούλα μου έλεγε πάντα "Δημήτρη αγόρι μου, εκείνος που σε κάνει να κλαις εκείνος και σ' αγαπάει"....
Ξανά... Αμήν;;;;;

ker@ilidis