Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022

ΕΧΕΙΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΧΩΣΕΙΣ - ΓΙΝΕΣΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΒΟΡΡΑ Ή ΝΟΤΟΥ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ....

ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Ή ΕΧΕΙΣ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ ...ΣΦΥΡΙΖΑ, ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΑΛΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Τι γίνεται ρε παιδιά γύρω μας;;;;
Τα εκατομμύρια στήσανε χορό, που θα έλεγε και το τραγούδι;;;
Ο ένας λέει:
Εγώ θα βάλω ΕΝΑ ΜΥΡΙΟ και θα κερδίσω πάση θυσία....
Ο άλλος, αν αυτός βάλει ΕΝΑ ΜΥΡΙΟ εγώ θα βάλω ΔΥΟ για να τον νικήσω.
Κι έρχεται κι ο πρώτος και το κάνει ΔΥΟ το πουγκί.
Κι εμείς άναυδοι, τι λένε αυτοί ρε κι εμείς ψάχνουμε ξύλα να ζεσταθούμε;;;;
Αυτοί εκατομμύρια κι εμείς;;; Πείνα, κρύο, δίψα, φτώχεια....
Κι άντε να τα βάλετε. Γιατί να τα βάλετε ρε σεις;;;
Κι αν τα βάλετε, άλλωστε είστε όλοι και επιχειρηματίες - αφού.
Αν τα βάλεις δε θα τα πάρεις πίσω; Με μισθό ΔΗΜΑΡΧΟΥ στα 1800 ευρώ το μήνα;;;
χα χα χα
Γελάν και τα τσιμέντα.

Κι είναι και οι άλλοι των Κομμάτων.
Δως του φωτογραφίες με υποψήφιους για Υποψήφιους Δημοτικούς Συμβούλους.

ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΡΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ;;;;

Χωρίς κόμμα και χωρίς λεφτά, αλλά ΑΞΙΟ;;;;

Εγώ δεν έχω λεφτά, ούτε είμαι ΚΟΖΙ σε κόμμα....

Δεν πάει να γίνω Δήμαρχος, έτσι;;;;
Κι ούτε ο ΓΙΑΝΝΗΣ; Κι ούτε ο ΘΟΔΩΡΟΣ; Κι ούτε ο ΓΙΩΡΓΟΣ; Μόνο ο άλλος ΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΝΙΚΟΣ ή ΘΑΝΑΣΗΣ, ή ΒΑΓΓΕΛΗΣ του κομματικού σωλήνα;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ - ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ - ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΛΙΚ ΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ....
Ήδη μας τρελλάνατε.
Αφήστε μας στον πόνο μας, στην πείνα μας, στη φτώχεια μας, στον αγώνα μας.

ker@ilidis