Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΚΟΡΗ - "ΕΦΥΓΕΣ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΗ, ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ"

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΡΙΤΑ ΦΙΛΟΚΩΣΤΑ....
Στα 57 της έφυγε νωρίς νωρίς για το μεγάλο ταξίδι.
Η κόρη της Διόνυ, συγκλονίζει με τον συγκινητικό αποχαιρετισμό της:
<<Έφυγες μανούλα μου… γι αυτό το μεγάλο ταξίδι που δεν εχει επιστροφή..! Έφυγες νεότατη και πολύ ταλαιπωρημένη. Πάλεψες όμως με περισσή δύναμη και αξιοπρέπεια και αυτό θα μου δίνει θάρρος για ολη μου τη ζωη. Πέταξε σαν ένα αδύνατο πουλάκι η ψυχή σου. Εύχομαι οι ουρανοί να ειναι ορθάνοιχτοι να σε υποδεχτούν και η Παναγιά να σε πάρει στην αγκαλιά της. Να μας προσεχείς απο ψηλα Αρχόντισσα μου… Εξάλλου στη γη η στον ουρανό…ο,τι αγαπάμε…ζει πάντα μεσα μας!>>

Διονυσία Φιλοκώστα
Συλλυπητήρια Διόνυ - Κώστα αδερφέ να ζείτε να τη θυμόσαστε...
ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

ker@ilidis