Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023

Έφυγε για τη γειτονιά των Αγγέλων η κυρά Μαρία, μητέρα του Ταξίαρχου, Αστυνομικού Διευθυντή ΠΙΕΡΙΑΣ.....

Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΗΜΑ Η ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΕΓΑΛΟ" ΤΑΞΙΔΙ....
Σήμερα που είδα τη φωτογραφία της μητέρας του φίλου και συμμαθητή μου ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΗΜΑ, κατάλαβα γιατί τότε, σε...κάτι που συνέβη στη δική μου μητέρα, κι αφορούσε σε γκρίζα μέρα μου κι εκείνου τη δουλειά, γιατί μου είχε πει, πως η δική μου μητέρα η Κυρα Μαρούλα του θύμισε την δική του μητέρα την Κυρα Μαρία....
Τον δικό του Άγγελο, την μητέρα του, που τώρα την αποχαιρετά.
Γιατί;
Επειδή η γειτονιά των Αγγέλων έχει νέο μέλος την ΜΑΡΙΑ ΤΖΗΜΑ την μάνα του Αστυνομικού Διευθυντή Πιερίας Ταξίαρχου Γεωργίου Τζήμα.
Καλό Παράδεισο στη μανούλα σου φίλε.



Ζωή σε σας και μαζί τα θερμά μας συλλυπητήρια.

ker@ilidis