Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

Αδέρφια στο Νοσοκομείο Κατερίνης, καλή χρονιά - Η "τυχερή" του Χειρουργικού στο Νοσοκομείο Κατερίνης και.....

ΣΤΕΛΛΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ - Η ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ...ΤΥΧΕΡΗ (Πάντα τύχη, πάντα υπομονή και προσφορά)
Να μη τιμήσουμε στο πρόσωπο αυτών των ανθρώπων όλων όσοι παλεύουν για την υγεία μας, στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ; ΈΤΣΙ ΑΠΛΑ;;;
Εγώ θα το κάνω...
Μπράβο παιδιά.
Κι έτσι, αγαπημένο μου πρόσωπο, η Στέλλα, που εργάζεται εκεί μας λέει στο Φου Μπου:
<<Κοπή πίτας χειρουργείου Γ.Ν.Κατερίνης.Μια ξεχωριστή βραδιά με το αγαπημένο μου team, εύχομαι σε όλους υγεία κ ευτυχία. Η τυχερή της βραδιάς εγώ!!Όμως πρώτη χρονιά προϊσταμένη στο χειρουργείο κ η τύχη μου μεγαλύτερη που βρέθηκα κοντά σε ανθρώπους αξιόλογους,συναδέλφους που μπροστά έχουν το εμείς κ όχι το εγώ κ όλοι μαζί προχωράμε!!Σας ευχαριστώ όλους!!>>

ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
Προϊσταμένη Γ.Ν. Κατερίνης

Καλή δύναμη αδέρφια εκεί στο Νοσοκομείο μας.
Σας αγαπούμε.
Στέλλα μου πάντα επιτυχίες και προσωπικές και οικογενειακές.

ker@ilidis