Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Η γιαγιά Χαρίκλεια του Κολινδρού: Να Δήμαρχος, που δεν θα διστάσει σαν χρειαστεί και σκούπα να πάρει και τη βλάβη να ...φκιάσει

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗΣ;;;
Η Γιαγιά Χαρίκλεια απ' τον Κολινδρό, γνωστή και δική μου, στέλνει τις ευχές της για την ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ για ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ...
Ναι.
Να, πως έρχεται στην ουσία η ΕΠΙΣΗΜΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ του Χρήστου...

>>Χρηστος Κομπατσιαρης .. Καλημέρα Χρηστο μου στο Χωριο μας λέμε αμάν ξεθάρρεψα ... γιατι το Ραδιο Αρβύλα μετέδιδε οτι ήθελε ...... Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ενας Άνθρωπος με καλοσύνη της προσφοράς και της αγάπης για τον συμπολίτη του και μη μου πεις κανεις πως οταν χρειαστήκαμε τη βοήθεια του δεν μας την πρόσφερε απλόχερα ενα παιδί του λαού για τον Λαο που αν χρειασθεί αναγκη και τη σκούπα θα παρη να πλύνει τους δρομους τα χωρια μας και δεν θα διστάσει ακομη να παεν στου κρασουπουλ να φκασι τη βλάβη Χρηστο μου με την ευχη της Παναγιάς μας του Μητροπολίτη μας και της Β,Πιεριας κανε το Σταυρο σου και ολοι είμαστε διπλα σου μαζι σου στον Αγωνα σου.. που ειμαι συγουρι θα ειναι εύκολος γιατι η Πιερια σε αγαπαει και Ιδιαίτερα η Β Πιερα η οικογενεια μου και εγω σαν γιαγια τα είπαμε πολλες φορες θα ειμαι διπλα σου σαν Μανα σου ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.<<

Γιαγιά Χαρίκλεια
Κολινδρός

Ά ρε Χρήστο Κομπατσιάρη, με τι ευχές ξεκινάς το δύσκολο ταξίδι σου...
Καλή τύχη φίλε...

ker@ildis