Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Χαράλαμπος Οφίδης, που από Πρόεδρος Χωριού και μετά, θα παίξει ρόλο στα Κατερινιώτικα και τα Πιερικά οσονούπω

ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ, ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ, ΚΑΘΑΡΑ...
Έρχεται η ώρα του μεγάλου ΜΠΑΜ στα εκλογικά.
ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ, ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ, ΚΑΘΑΡΑ...
Κι αυτά θα λειτουργήσουν τον τόπο για την επόμενη 10ετία.
Και...
Ένα από αυτά είναι ο δικός μας ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΟΦΙΔΗΣ, ο Πρόεδρος του Άνω Αγιάννη.
Σε αυτό θα δείτε πως θα παίξουν ρόλο οι παλιοί.
Ο ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ το ξέρει αυτό και πάντα διαλέγει δίπλα, εκείνους που έχει, τους καλούς για ...καλό!!!
Άρα;
Ο Σάββας δείχνει δρόμο σε αυτή τη φωτογραφία;
Ναι, μας δείχνει.

Πίσω τους ο Δημήτρης Τριανταφύλλου, κάτι λέει στο Ντούμο κι εκείνος χαμογελά.
Μήπως του λέει ο "Μήτσος": Γιάννη, αν βγεις Δήμαρχος Κατερίνης, θέλω να βγω κι εγώ για να στηρίξω τα μαγαζιά. Άλλωστε Γιάννη μου, τα μαγαζιά στην Πόλη, είναι ριγμένα. Όχι λόγω Δήμου αλλά λόγω κατάστασης, που πρέπει όμως ο Δήμος να στηρίξει. Γιάννη μου, εγώ με τον Χάμπο, όχι μόνο θα στηρίξουμε μαγαζιά, μα θα στηρίξουμε και ...ΚΑΤΕΡΙΝΗ - κι ο Γιάννης με χαμόγελο: 
Δημήτρη μου, κάνε υπομονή και τα καλύτερα έρχονται....

Πρώτα όμως να βγάλουμε ΒΟΥΛΕΥΤΗ τον ΧΙΟΝΙΔΗ κι ύστερα βλέπουμε....

Και δως του χαμόγελα όλοι τους ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ...

ker@ilidis