Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

"Αντιπολίτευση" στην Πιερία;;;; Το πιο σύντομο ανέκδοτο... ΚΡΑΞΕ ρε ...Κεραηλίδη μου λέτε κι εγώ;;;;

ΟΙ ΠΟΝΕΜΕΝΟΙ ΠΙΕΡΙΕΙΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ...ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ - ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ
Μου λέτε εκεί έξω....
Γιατί Κεραηλίδη, δεν κάνεις αντιπολίτευση;;;
Σε άλλες εποχές, εποχές Χιονίδη, Αμοιρίδη, ή εκείνες των παλαιών βουλευτών, τους κατασπάραζες όταν έκαναν λάθη.
Όχι μόνον εσύ ρε Κεραηλίδη μα και οι άλλοι δημοσιογράφοι του τότε...
Να...
Και να οι απειλές τότε.
Και να οι πιέσεις.
Και να....
Τώρα τι ρε Κεραηλίδη;;;
Εδώ χαμογελώ.
Για το ποιος κάνει αντιπολίτευση εδώ και καιρό, απλά διαβάστε το PIERIA-GR ΕΔΏ...
Όσο για τους άλλους δημοσιογράφους;;;
Αν πάτε πίσω από Δημαρχονομαρχεοβουλευτάδες θα τους δείτε.
Και τους άλλους;;;
Πίσω από ΝτουμοΚουκοδήμους, ή τους άλλους Πολιτικούς σε ρόλους "υπαλλήλων"....
Υπάρχουν όμως φωνές εκεί έξω που κάτι γράφουν. Κάτι ψιθυρίζουν. Κάτι λένε...
Εγώ μιλώ για μένα όμως....
Εδώ δεν έχει πλάκα...
Εδώ από το 2008 γράφω αλήθειες κι είμαι μπροστά σε αγώνες.
Κι αν κατά καιρούς  στηρίζω κάποιους είναι γιατί τους πιστεύω ενώ κάποιους άλλους ΟΧΙ...
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ...
Γιατί απλά δεν κάνουν για πολιτική στον τόπο μου.
Γιατί εγώ;;;;
ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ....
Και να δείτε πως ο Κεραηλίδης δεν το βάζει κάτω...
Χρόνια και χρόνια δηλώνει παρόν στα προβλήματα και τα νικάει...

Ker@ilidis