Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

Ρε Κουκοδήμο, ένα ολόκληρο χωριό σου λέει πως το "ξεσκίζεις" κι εσύ εκεί; Δε το θέλουν ρε το εργοστάσιο ΟΛΟΙ, εσύ τι νταλκά βαράς;

ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΤΟ ΠΙΣΩ - ΤΙ ΝΤΑΛΚΑ ΒΑΡΑΣ ΡΕ; ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ, ΒΑΛΕ ΤΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ
Σήμερα ας ξεκινήσω κάπως αλλιώς....
Από το ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, την ΣΕΒΑΣΤΗ, που ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ θέλει να το κάνει το πιο "μυρουδάτο" χωριό της Ελλάδας, με ένα εργοστάσιο;;;
ΑΣΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ....
Πονάει.
Είναι το χωριό μου η ΣΕΒΑΣΤΗ και μουρλένωμε ρε ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΕ, θα ήθελες να ζεις εκεί δίπλα;;;
Εκεί δίπλα είναι το ΠΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ και μένει η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ. Στα 200 περίπου μέτρα....
Και να τι μας λέει σήμερα ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ:

>>Καλημέρα από το όμορφο χωριό! Σεβαστή Πιερίας!
Άνοιξη... Η καλύτερη εποχή λένε!
Τα πουλάκια κελαηδάνε, η φύση καταπράσινη...
Οι μηχανές δουλεύουν...
Παρόλο που ήθελε επέκταση κατά 200 στρέμματα μόνο για πυρασφάλεια!!!!
Ααααα.... Και 30 χρόνια μισθωτήριο!
Ανάπτυξη...!
Μπράβο
στους διοικούντες. Και που να έρθουν σε λίγες μέρες οι καλές ζεστές ημέρες του καλοκαιριού!<<

Κυριάκος Κωνσταντινίδης
Πρόεδρος ΣΕΒΑΣΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Ενώ κι ένα βράδυ πριν, έγραφε ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ:

<<Δεν θα δουλέψει ο πετροβάμβακας λέγανε στο συμβούλιο! Το φουγάρο πάντως βγάζει πράμα! Ήρθε η "ανάπτυξη"... Πρέπει να πάρω iPhone!
Η όμορφη Σεβαστή πόσο θα παραμείνει όμορφη?
Εγκληματίες όλοι σας. Να είστε "περήφανοι" για την ψήφο σας.>>

Κι εγώ για το χωρίο μου;;;;;;

Μπράβο σου Κούκε - Μπράβο σας όλους εκεί στον Δήμο, που ένα χωριό ολόκληρο σας λέει πως το ΞΕΣΚΙΖΕΤΕ κι εσείς ΠΕΤΑΤΕ ΑΕΤΟ.
Ή μήπως παίζει κάτι άλλο;;;

Ker@ilidis