Τρίτη 23 Μαΐου 2023

Να αποδείξω ότι "φοράω παντελόνια" είπε ο Ευγένιος για "ορκωμοσία" Κεραηλίδη, επικεφαλή "Ανατροπής/Αναγέννησης" στο Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνης

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΥΓΕΝΙΟΥ, ΓΙΑ ...ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ, ΣΤΗΝ "ΚΕΦΑΛΗ" ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΟΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Πολλά θα ακουστούν, θα γραφούν και θα κυκλοφορήσουν "παντί τρόπω", σχετικά με την αιφνίδια απόφασή μου να παραιτηθώ από την θέση του Δημοτικού Συμβούλου,ως επικεφαλής του Συνδυασμού "ΑΝΑΤΡΟΠΗ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ",
στον Δήμο Κατερίνης!
Επειδή πάντα ,μιλώντας πολιτικά-όπως και... στην καθημερινότητά μου,εξάλλου-είμαι ευθύς και απροκάλυπτος,αληθινός μέχρι...παρεξηγήσεως και ,προφανώς,θαρραλέος σε όλα,
έρχομαι, με αυτήν,την μικρή σε έκταση διαδικτυακή επιστολή μου να αναφερθώ στους πραγματικούς λόγους της εν λόγω Παραίτησής μου!
Σημαντικότερος λόγος είναι η κακή κατάσταση της υγείας μου και η ανάγκη να αντιμετωπίσω εγκαίρως την όποια αρνητική εξέλιξή της!
(Για όσους,με αληθινό ενδιαφέρον, ζητήσουν να μάθουν περισσότερα, είμαι διαθέσιμος, όπως πάντα, να τους ενημερώσω,εν καιρώ!)
Δεύτερος, και πάντα αξιοσημείωτος,για τον χαρακτήρα μου,λόγος,ήταν η ανάγκη να είμαι συνεπής στις υποσχέσεις μου!
Να αποδείξω,δηλαδή, ότι "φοράω παντελόνια",
στην πράξη,και δια του παραδείγματος,
όπως πάντα!
"Χρωστούσα χρόνο" στον συνάδελφο Δημήτρη Κεραηλίδη, χρόνο αναλογούντα σε 5 μήνες θητείας,με δεδομένη την ποσοστιαία Συμμετοχή του,όταν διεκδικήσαμε μαζί την Εκλογή μας,ως "ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ",στην προσπάθεια των προηγούμενων Αυτοδιοικητικών εκλογών,τον Μάιο του 2019.
Σεβόμενος ,λοιπόν,την "ειδική κατάσταση" του εσαεί συνοδοιπόρου μου και,κυρίως,την σφοδρή επιθυμία του, να υπηρετήσει και ο ίδιος στις Δημοτικές Επάλξεις ,παραχώρησα την θέση μου,έχοντας απόλυτη συνείδηση των υποχρεώσεών μου!
( * Δημήτρη, σού εύχομαι ολόψυχα την καλύτερη θητεία,με τα καλύτερα αποτελέσματα, προς όφελος πάντα του Δήμου και των Συνδημοτών μας! )
Η "ΑΝΑΤΡΟΠΗ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ",
τα υπέροχα Στελέχη της,καθώς και όλοι οι Φίλοι της,πανθομολογουμένως,
από φίλους και αντιπάλους,έγραψε,με την ευθύνη μου,την δική της ποιοτική ιστορία, με τις περισσότερες συγκριτικά Συμμετοχές στις Συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου,
με λόγο πάντα πατριωτικό και με φρασεολόγιο...Ελληνικό!
(Ο "βιογράφος",εξάλλου, του εν λόγω αυτοδιοικητικού καιρού,τώρα που απερίσπαστος θα επιστρέψει στις συγγραφικές και δημοσιογραφικές του υποχρεώσεις,έχει να θυμηθεί πάμπολλες Αλήθειες,που θα αφορούν σε όλους και σε όλα!)

Ευγένιος Παπαδόπουλος - Ολύμπιος