Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

Δ. Κεραηλίδης: Με Ντούμο, με Κουκοδήμο ή με ...Κεραηλίδη στο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης;;;

ΝΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΟΥ
Στην ομάδα μου στο Φου Μπου, ΠΙΕΡΙΑ, έχω αυτή τη δημοσκόπηση....
Έτσι, για να δω τι παίζει, για το μέλλον μου εκεί στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ως επικεφαλής του συνδυασμού Αντιπολίτευσης ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ...
Τι...
Τι θέλετε από μένα να κάνω.
Μου απαντήσατε γύρω στους 60 μέχρι στιγμής, και δεν έχει αυτή η δημοσκόπηση ούτε 24ωρο που "παίζει".
Και να το αποτέλεσμα στο ερώτημα: 

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ συνδυασμού "ΑΝΑΤΡΟΠΗ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ": Εσείς που αγαπάτε την Κατερίνη, θέλετε ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ να ...ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ όσο μπορώ την πόλη; Τι να κάνω;

Να στηρίξω στις ΕΚΛΟΓΕΣ:

Και το αποτέλεσμα;
Με ΝΤΟΥΜΟ 63%
Με ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ 16%
Με ...ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ 21%

όσοι πιστοί συνεχίστε να ψηφίζετε.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Επικεφαλής ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Δημοτικής Παράταξης Κατερίνης