Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

Γιατί παίζει να κερδίσει ο Πέτρος Κιάφας τον Δήμαρχο Γερολιόλιο στις εκλογές;;;

ΠΕΤΡΟΣ ΚΙΑΦΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΥ, ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ ...ΑΣΣΟ
Ρε τι μου είπε το άτομο....
Κάποιος αγαπημένος μου φίλος, από την Νότια Πιερία, μου είπε τον λόγο που ο Πέτρος Κιάφας θα κερδίσει τον Βαγγέλη Γερολιόλιο και θα γίνει Δήμαρχος Δίου Ολύμπου.
Κι εγώ που πάντα στηρίζομαι στα λόγια των φίλων;;;
Έπαθα πλάκα.
Να κι εσείς:

Ο Κιάφας Δημήτρη μου θα κερδίσει τον Γερολιόλιο, γιατί είναι ομορφότερος κι έχει και περισσότερα μαλλιά.
Είναι κυριολεκτικά ομορφότερος....

Πω πω, το άκουσα και έμεινα κάγκελο.
Και θα γίνω μετά και στήλη άλατος κι ύστερα θα γίνω και αέρας βουνίσιος Ολύμπου κι ύστερα θα γίνω και Κάστρο στην άμμο, κάτω από το Κάστρο του Πλαταμώνος, έξω απ' την Γαλαρία του Τζόβα και του Θοδωρή του Αγοραστού το μαγαζί.

Μέχρις εκεί το χιουμοριστικό μου κείμενο, γιατί ο Κιάφας κάνει σοβαρό αγώνα και παίζει στα ίσα τον Δήμαρχο τους.
Και να δείτε που αν πάρει το "ΑΓΙΟΝΈΡΙ" ΤΩΝ ΑΚΤΩΝ ΟΛΥΜΠΟΥ, τον "ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΙ" τον Βαγγέλη και τον πάει ΤΕΛΙΚΟ κι εκεί όλα παίζονται....

Αυτά.

Ker@ilidis