Κυριακή 25 Ιουνίου 2023

Ντούμο, Κουκοδήμε, μαζέψτε τα μαντρόσκυλα σας, γιατί ...λύσσαξαν - θέλουν τάισμα...

ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ...ΤΣΟΥΡΤΣΟΥΛΑΣ
Εσείς οι ανώνυμοι, που έρχεστε με ψεύτικα προφίλ, να μου την πείτε κατά πως σας συμφέρει, ξέρετε τι λέω;;;
Αν έχετε κότσια, να έρθετε επώνυμα.
Κι εξηγούμαι επ' ακριβώς....
Έρχεται μια ΔΗΘΕΝ ΚΥΡΙΑ, και μου τη "λέει" ότι δηλαδή είμαι με ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ και κράζω ΝΤΟΥΜΟ, και μου γράφει χαζά.
Προφανώς δεν με ξέρει.
Κι ύστερα;;;
Αυτή την περίοδο είμαι με ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ;;;
Δεν το ήξερα.
Και μετά;;;
Θα είμαι με ΝΤΟΥΜΟ;;;
Και μετά με ΛΑΓΔΑΡΗ κι ύστερα με ΜΑΝΩΛΑ κι ύστερα με ΚΙΑΦΑ κι ύστερα με ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟ κι ύστερα με ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ....
Άλλωστε όσοι με ξέρουν, ξέρουν πως είμαι αν μη τι άλλο δίκαιος. Αυτό πληρώνω χρόνια και χρόνια. Πληρώνω την αλήθεια μου....
Κι ύστερα;;;;
Ξέρετε τι λέω;
ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΜΕ ΟΝΟΜΑ, ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ.
Εγώ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, έτσι γράφω, έτσι μιλάω, έτσι κρίνω...
ΔΗΜΟΣΙΑ, ΕΠΩΝΥΜΑ, ΣΟΒΑΡΑ.

Ά, και κάτι άλλο...
ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ;;;;
Αλλάξτε κανάλι....

Κι εσείς ΝΤΟΥΜΕ, ΚΟΥΚΟΔΗΜΕ, μαζέψτε τα μαντρόσκυλα σας....
Μάλλον του Ντούμου κάποιοι θέλουν να ξαναφάνε και του Κουκοδήμου, φοβούνται μη χάσουν την σταθερή μάσα τους.

ΥΓ: Τσούρτσουλας θα πει ...τραχανάς ή μαϊμού ή λούτσουλας ή τίποτας.

Ker@ilidis